TomTom

Hopeloos vastgelopen met mijn Tom Tom (op de PC op mijn werk, nondeju). Gebeld met TomTom helpdesk (de vriendelijkste helpdesk ever). een Mac driver (!) toegesturd gekregen met duidelijk instructie) en kijk: het werkt nu dus!!! Bravo en geweldig vind ik.

eeehm..... :?

wa's het doel van deze post? :? Ratio opkrikken?

[quote:4abd8a3cef="Mezzanine"]wa's het doel van deze post? :? Ratio opkrikken?[/quote:4abd8a3cef]

Wat bedoel je daar mee? Ik wil alleen maar melden dat TomTom uitsluitend lijkt voor PC maar dus ook werkt voor Mac en dat ik daar ‘blij’ mee ben. Iets verkeerd?

das mooi ( en dus niets mis mee..)

maar de Nieuwswaarde?

Heb je het hier over Tom Tom Go of voor op een pda of smartphone.

Kom op mensen, niet zo negatief. Iemand is gewoon blij dat iets wel goed op de Mac werkt en niet in Windows. Is al dat gezeur over nieuwswaarde etc. nu echt nodig?

Ja, idd, stelletje zeiksnorren. Mijn TomTom doet het ook prima op mijn Mac. Op mijn Palm. Sinds TomTom 5. TomTom 4 was nog K*T op de Mac.

WoeHoe!

(ik ben er ook blij mee)

vind ik ook.

Als iemand hier met een zeikverhaal komt hoe ontevreden ie is met het Kudtprodukt X of Kl0tezaak Y krijgt ie massaal bijval.
Komt er eens iemand met een positief verhaal is het gelijk niet goed, want niet nieuwswaardig genoeg.

Als aandeelhouder T2 hoor ik graag dat mensen tevreden zijn !

al is het me niet helemaal duidelijk over welk product de TS tevreden is, maar dat is weer een ander verhaal.

Ik wist niet dat je TomTom kon bellen. Wat is het nummer? Ooit een vraag gesteld via de website. Na een week een reactie uit India van iemand die nog nooit een TomTom gezien had, laat staan een Mac. Gelukkig is dat nu dus beter.

Rechtstreeks bellen, [url=http://www.tomtom.com/about/about.php?ID=5&Language=5]ff vragen naar Mr. T. Tom[/url].

De "nieuwe tom tom 1" out of the box compatible met mac. Werkt idd als een tierelier. Overigens ook een mooi product die tom tom.

Dan zal ik er ook nog even wat aan toevoegen.

Was zo dom geweest TomTom Europe te kopen voor mijn PocketPC.
‘Compatible met Mac OSX’ stond er op de doos.
En dat geloof je dan ook, toch?

Het Mac-programmaatje startte prima, maar op het moment dat er iets geïnstalleerd moest worden, verscheen er een melding in de lijn van ‘dit product is niet compatible met uw Mac’.

Grrrrrrr… Na veel bellen, mailen en nog maar eens proberen heb ik de moed opgegeven.
Doos teruggebracht naar de winkel, die overigens zonder zeuren het geld terug gaven (hulde!).

En vervolgens met VPC en een gekrackte DVD TomTom 5 geïnstalleerd.

Pas als ik HEEL zeker weet dat TomTom 5 uit de doos feilloos werkt met mijn PocketPC, ga ik weer 199 euro naar de winkel brengen.

Inderdaad, na een hoop geklungel met een PC werkt Tomtom nu eindelijk op een Mac. Probleem is echter dat Tomtom op mijn Palm Tungsten T5 nog nooit goed de weg heeft gewezen, een ontzettende miskoop, één grote ellende. Ze zijn wel aardig, maar ondertussen heeft het nog nooit goed gewerkt.

Ik denk dat je Palm het probleem is en niet TomTom. Heb je een GPS van TomTom of heb je zelf een set samengesteld?

Kan niet anders zeggen dat TomTom behoorlijk accuraat is en op mijn Yakumo (what’s in a name) perfect werkt.

Palm is al vervangen, GPS is al vervangen, Software is al vervangen. Al bij de Technische dienst van Tomtom geweest. Alles al geprobeerd, het blijft kl###ten!

Mijn tomtom op de Palm Tungsten T3 brengt mij al tijden perfect waar ik wezen wil. In NL, IT, FR, BE en DE geprobeerd; niets dan lof. TomTom 5 met de Europese kaarten werken perfect op mijn mac*. Synchroniseren gaat traag (een land op de palm zetten duurt uren), maar dat ligt aan de slome Palm cradle/hotsync verbinding. Wel jammer dat er tijdens die uren niets lijkt te gebeuren. Maar uiteindelijk staat het er op.

*Ik begreep dat toen tomtom 5 net uit wa, de mac-software wel werkte op de palm, maar niet op de pokkepc, terwijl het programma dat wel suggereert. is dat al gewijzigd?