Toolbar voor Firefox

Voor sitebouwers is hier een leuke toolbar voor Firefox te vinden:

http://www.chrispederick.com/work/firefox/webdeveloper/

Installeren vanuit firefox, werkt zowaar onder OSX!

Teveel features om op te noemen, bekijk de site.

[quote:2efbc56cd6="Brak Mak Morn"]Voor sitebouwers is hier een leuke toolbar voor Firefox te vinden...[/quote:2efbc56cd6]

Super! Als het allemaal zo werkt als ze willen doen geloven (moet het nog downloaden) dan is dit niet alleen handig voor sitebouwers hoor. Volgens mij is het voor iedereen wel eens handig als je op een bepaalde site de cookies weg kan flikkeren, animaties stopzetten en dat soort dingen. :slight_smile:

[Edit]

Heb 'm er inmiddels op staat. Inderdaad een top-uitbreiding op de browser. Nu heb ik helemaal geen reden meer om zo nu en dan nog eens Safari op te starten! :smiley:

Had het al geinstalleerd en het zijn inderdaad zeer handige tooltjes.

Had de WebDeveloper extensie ook al een tijdje [color=#333399:227b6426d6]geinstalleerd[/color:227b6426d6] hier, zeer krachtige tools.

Welke extensies voor FireFox en ThunderBird (als je die mail applicatie al gebruikt) hebben jullie nog geinstalleerd?

Ik heb in ieder geval deze in FireFox;

[list:227b6426d6][:227b6426d6]OpenBook 1.0
[
:227b6426d6]JavaScript Debugger 0.9.84
[:227b6426d6]BBCode 0.3.2
[
:227b6426d6]DictionarySearch 0.6.3
[/list:u:227b6426d6]

Vooral die BBCode vindt ik wel leuk, prima te gebruiken op forums zoals deze (o.a. gebruikt voor de kleur en het lijstje hierboven) … wel nog wat probleempjes mee, want de opties waren eerst in het Engels en nu in het Frans.

Al bij al is FireFox gewoon mijn standaard browser.

TLM

[quote:bcaf5d9c03="iRuben"]Heb 'm er inmiddels op staat. Inderdaad een top-uitbreiding op de browser. Nu heb ik helemaal geen reden meer om zo nu en dan nog eens Safari op te starten! :-D[/quote:bcaf5d9c03]

En als je deze extentie aan firefox toevoegd dan is safari helemaal overbodig:

Mijn extenties zijn:
Close tab on double click
Context search
Sage
Cutemenu
Fusion

[quote:605eb816ba="June"]En als je deze [url=http://extensionroom.mozdev.org/clav/#fusion]extentie[/url] aan firefox toevoegd dan is safari helemaal overbodig...[/quote:605eb816ba]

Eigenlijk is er nog maar één functie waarvoor ik soms Safari gebruik en dat is het “Activity” venster. Daarin kun je super makkelijk zien welke plaatjes er allemaal in een pagina geladen worden en vanaf welke lokatie. Ook reuze makkelijk om bijvoorbeeld met één klik een .swf uit een pagina te ‘lenen’. Verder is er niets meer aan Safari wat ik beter vind dan Firefox.

[quote:68919ce816="iRuben"]Eigenlijk is er nog maar één functie waarvoor ik soms Safari gebruik en dat is het "Activity" venster. [/quote:68919ce816]

Hummm kan je hiervoor Tools -> Page Info (Cmd-I) niet gebruiken. Kijk maar eens onder de Media tab in het venster dat dan verschijnt.

TLM

Ik gebruik hiervoor adBlock plugin. Super handig om het internet bannervrij te bekijken, en kan ook een lijst met alle media van een site weergeven.