[quote:1ae7bafb6e="Deskman"]Mijn [url=http://www.noxbox.nl/files/library.html]lijstje[/url] ook online te zien. Wel lang hoor...[/quote:1ae7bafb6e]
Lengte valt me nog wel mee… ik zou alleen wat kleinere letters gebruiken om het wat leesbaarder te maken. Is die “On Air 2” van Alan Parsons trouwens wat? Ik heb de eerste (met de CD-ROM) en die vind ik echt geweldig!
[quote:1ae7bafb6e=“lucasraggers”]Maar ik heb je over dat ‘probleem’ gisteren een pb gestuurd toch? Maar toen was je aan het klooien met je quadruplet systeem, dus ik stuur het nog wel eem keer.[/quote:1ae7bafb6e]
Ja, heb 't gelezen en bedankt. Ik heb nu een nieuwe lijst online gezet. Enige probleempjes die ik nu nog even moet fixen zijn het maximaal aantal regels per pagina, ik vind 1000 nog steeds te weinig en ik krijg die standaard kleuren blauw en wit (voor de regels) niet anders, ook al heb ik dat wel opgegeven… maar het begint er inmiddels een beetje op te lijken. Nu nog een webservertje opzetten en dan is het compleet! 
Oh, en zie net nog een klein bugje… ondanks dat ik “include row numbers” aan heb gezet zijn deze niet meer zichtbaar. :?