Topic voor de jonge Apple Fans.

Hee, hier is een topic, voor alle jonge applefans in dit forum. hier kun je praten over al je Apple spullen natuurlijk :P Groet, Koen

Ga toch krassen!

Dan win je nog eens wat! :innocent:

[quote:8965c50f86="TimN"]Dan win je nog eens wat! :innocent:[/quote:8965c50f86]

Niet grappig doen kerel, je bent zelf een 14-jarige…

Hehehe... :P

Kan dit eigenlijk niet in het forum zelf… ik bedoel. Dit forum is toch al Apple-gericht…:?

Wat is jong?

[quote:099bfc6a9b="Lothian"]Wat is jong?[/quote:099bfc6a9b]

Als je nog zelfstandig jezelf kan wassen.:slight_smile:

En de babytjes dan ? :P Maar deze zullen waarschijnljk niet op dit forum komen :P

[quote:734d5d7641="mr.x turbo"][quote:734d5d7641="Lothian"]Wat is jong?[/quote:734d5d7641]

Als je nog zelfstandig jezelf kan wassen.:)[/quote:734d5d7641]

:bigsmile:

Tsjaa, sommige mensen beginnen veel te laat met hun kinderen te leren wat Apple is :P

Ga denk ik dadelijk een topic beginnen voor 26 en 40 jarigen. De rest mag er niet in posten lekker puh....

[quote:46984dd8dd="sturb"]Ga denk ik dadelijk een topic beginnen voor 26 en 40 jarigen. De rest mag er niet in posten lekker puh....[/quote:46984dd8dd] 20 is een veel mooiere grens! :( kan ik ook meedoen!

Uhm. Ja. Dus. Ik snap het nut van dit topic niet helemaal. Ligt dat aan mij of...?

Ik snap het ook niet helemaal....

[quote:b1b2ee0a25="macgac312"]Hee, hier is een topic, voor alle jonge applefans in dit forum. hier kun je praten over al je Apple spullen natuurlijk :P Groet, Koen[/quote:b1b2ee0a25]

Daarvoor hebben we deze hele babbelbox genaamd OMT toch voor? Heel OMT bestaat alleen maar uit jongelui die over hun Apple-spullen zitten te lullen toch? Ja toch? Niettan? Dacht het wel. Arke.nl.

:smiley:

Helemaal mee eens, LucasJV. Dit is een volstrekt nutteloos en overbodig topic en gaat op slot.