*

*verwijderd*

Ik vind het wel ok

ziet er leuk uit. Kan alleen de Nederlandse versie niet vinden...

*verwijderd*

Ziet er best wel mooi uit.

Erg mooi, alleen vind ik het lettertype af en toe wat klein.

[quote:2130c66a27]het lettertype af en toe wat klein.[/quote:2130c66a27] vind ik ook. Ik heb een 21" tft en toch is het nog een beetje klein om mooi te zijn. Voor de rest prima!

Erg netjes gemaakt in dweaver. Lettertype is inderdaad wat klein maar ik vind dat niet echt storend, alhoewel ik denk dat het voor sommige mensen wel storend zou kunnen zijn. Ik heb nogal een groot scherm en dan staat hij wel helemaal bovenin... ben beniewd hoe 1/3 verhouding (v) zou staan. Mischien eens naar kijken. kortom netjes, zakelijk en werkt prima.

Oja… wat staat er op de foto bovenin naast logo?

*verwijderd*

Netjes, strak, overzichtelijk. Hij zou een tikkie groter kunnen voor de minderzienden onder de bezoekers, maar persoonlijk hou ik wel van lekker klein en subtiel. Dus wat mij betreft issie prima! 8)

hij lijnt boven aan de kop uit en niet in het midden. opzet?

afijn wel enige spellingsopmerkingen:

This is the new Non-X-Posed website which is designed by us and uses ----- OUR ------content management system Contento. We’ve several positive reactions received on the new website.

Sfeerbloemisten.nl
For this website we did the HTML and PHP scripting. It uses the FleurCMS, a custom-made CMS with ----- AN ------- online shop so clients can order flowers.

Contento CMS
With this application you can manage the content of your website. You can add, edit or delete pages or texts. Upload images which you can use in your content. A demonstration of this application is – OFF course ---- possible.

Commercio Shop
This application is — AN — online shop. You can add, edit or delete products, view your client archive and many more. Clients can order products with several ways to pay. A demonstration of this application is — OFF course possible.

vereder mooi … rustiek en evenwichtig.

This is the new Non-X-Posed website which is designed by us and uses ----- OUR ------content management system Contento. We've [b:04bee0fa72]received[/b:04bee0fa72] several positive reactions on the new website. :wink:

RRRR... :)

helemaal over het bolleke gezien

*verwijderd*

tuurlijk dar zijn je fellow mac-kers voor ;) !