.torrent op DVD branden

Heb een .torrent filmpje gedownload via Azureus. Dit wil ik via iDVD op DVD branden, maar dat lukt niet. Ik krijg steeds de melding, wanneer ik het bestand in iDVD wil slepen: ' Niet ondersteunend bestandstype: onbekende structuur'. Nu heb ik DivX 5.2.1 geinstalleerd, maar het probleem blijft. Wat moet ik doen???

:roll:

Is het misschien een ander formaat dan een DivX? Probeer het eens met toast.. die is m.i. wat makkelijker. uNsound heeft een aantal codecs voor quicktime te [url=http://home.zonnet.nl/heukelum42/quicktime_plugins.zip]downloaden[/url] die er handig zijn omdat dan quicktime ook wat exotischere video formaten speelt.

succes

Een .torrent bestand is geen filmpje.

Het is puur een bestandje wat aan een ander programma ( zoals Azureus ) verteld waar je de betrokken film kunt donloaden. Je moet dus de .torrent eerst openen met een programma, die download dan de film.

[quote:39542363e1="unSOUND"]Een .torrent bestand is geen filmpje.

Het is puur een bestandje wat aan een ander programma ( zoals Azureus ) verteld waar je de betrokken film kunt donloaden. Je moet dus de .torrent eerst openen met een programma, die download dan de film.[/quote:39542363e1]

Ik denk dat hij bedoeld dat hij een .torrent heeft gedownload en het filmpje wat daarvan is gedownload wil branden :wink:

Dan krijg ik de melding: er is geen standaardprogramma opgegeven om het document te openen. Met welk programma moet ik 'm openen?

Lees eens 3 posts terug... :wink:

[quote:9d7ce10bc1=“unSOUND”]Het is puur een bestandje wat aan een ander programma ( zoals [b:9d7ce10bc1]Azureus[/b:9d7ce10bc1] ) verteld waar je de betrokken film kunt donloaden.[/quote:9d7ce10bc1]

je maakt wel eens mee dat het .torrent bestandje de film is . dit kan je als het goed is weer terug veranderen om simpel weg de juste extensie er achter te tikken .. dus ipv .torrent .mov of .avi intikken... dan vraagt hij of je dit wilt veranderen 'ja' dus... misschien dat hij het nu wel doet.. ik heb het wel eens meer meegemaakt dat hij het nu wel gewoon deed .. het bestandje dan.

Succes

Dat heb ik echt nog NOOIT meegemaakt.

[quote:82e60585af="Chriz"]Dat heb ik echt nog NOOIT meegemaakt.[/quote:82e60585af]

Ik wel …

Ik ook..... nadat ik het er achter had gezet...

een 6 kb torrent in een full dvd? cool!

duh!

[quote:632a8fe7f6="jeroenimo"]een 6 kb torrent in een full dvd? cool!

duh![/quote:632a8fe7f6]

Doe mij zo’n compressie! Full DVD afkijken op mn Palm… :stuck_out_tongue:

[quote:d68f2c3ac9="Ronnie Oktober"]Ik ook..... nadat ik het er achter had gezet...[/quote:d68f2c3ac9]Dat.

[img:13f0578f8b]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=3979[/img:13f0578f8b] het is oorspronkelijk een .dmg maar ach laat ook maar... :P

Ja inderdaad, zo heb ik ook Snatch.dikkehoopstront . Het is eigenlijk een MPEG, maarja..

Bedankt voor alle tips. Probleem is inmiddels opgelost. De bestanden werden op een andere plek opgeslagen dan dat ik met m'n MAC had afgesproken. Ergens ver weg vond ik dus een .avi bestand en die ga ik nu hopelijk succevol op DVD branden!