Touchpad Ibook hapert

Ik heb het al een hele tijd af en toe maar nu wordt het alsmaar erger en erger. Af en toe kan ik gewoon mijn touchpad niet meer gebruiken. Als ik de muis wil bewegen dan springt hij meestal de tegenovergestelde richting uit en weer terug. Heel irritant Ik heb enkele andere threads gelezen (en geprobeerd) en het ligt niet aan: - te veel druk ernaast - te vettige/vuile touchpad

Ik vermoed dat hij effectief de geest aan het geven is. Op zich niet zo erg want ik zit nog ruim in mijn garantie. Alleen het probleem is er niet constant, soms heb ik er een hele dag geen last van soms zelfs twee dagen niet. Heeft het zin om hem binnen te doen of gaan ze hem toch gewoon terugsturen zonder er naar te kijken?

Probeer de pmu eens te resetten. De pmu is o.a. verantwoordelijk voor de besturing van het stuurvlak. http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=14449-nl

Het zal ook te maken hebben met de druk die ontstaat op het vlak, en statische electriciteit. Ik had het ook, vlak voordat het logic board het begaf. Ik had dus geen garantie, dus weg iBook... :cry:

Gewoon even langsgaan bij een ASP. Beste om te doen zolang je nog in de garantie zit.

[quote:e802c0d071="DJay"]Gewoon even langsgaan bij een ASP. Beste om te doen zolang je nog in de garantie zit.[/quote:e802c0d071]

Ok bedankt, hopelijk moet ik hem niet te lang missen :oops:

ik heb er soms ook last van, n m'n ibook is nog maar 2 maanden oud, ligt gwoon aan de statische elektriciteit denk...