traag

mijn g 4 is na het opslaan van zo'n 800 foto's erg traag geworden maar ze staan via iphoto op mijn externe harfe schijf van lacie. heb ik iets fout gedaan, of moet ik de mac "schoon" maken en hoe doe je dat?

Is die externe schijf USB of FireWire? Verder kan het natuurlijk nog uitmaken wat voor soort G4 het is, welke versie van iPhoto je gebruikt, hoeveel geheugen je in die G4 hebt zitten, etc...

[quote:4dbb01334f="Nikita"]Is die externe schijf USB of FireWire? Verder kan het natuurlijk nog uitmaken wat voor soort G4 het is, welke versie van iPhoto je gebruikt, hoeveel geheugen je in die G4 hebt zitten, etc...[/quote:4dbb01334f]

ik heb 1 ghz, 80 gig en firewire voor de ex hd en iphoto 7

groet

[quote:a052b20f24="Nikita"]Is die externe schijf USB of FireWire? Verder kan het natuurlijk nog uitmaken wat voor soort G4 het is, welke versie van iPhoto je gebruikt, hoeveel geheugen je in die G4 hebt zitten, etc...[/quote:a052b20f24]

ik heb 1 ghz, 80 gig en firewire voor de ex hd en iphoto 7

groet

Hm, zou toch goed moeten werken zou je denken... Da's de nieuwe iPhoto toch? Die schijnt inderdaad wat langzamer te zijn dat de vorige versie, maar 800 foto's is nou ook weer niet zo onwijs veel.