Tracker programma

kent iemand een programma voor de mac wat overeenkomt met (het oldskool) fasttracker II ,pro tracker of madtracker voor de pc

dus een applicatie waar samples mee verwerkt worden.
heb tot dusver zelf niks kunnen vinden, maar ben benieuwd of iemand tips heeft?!

Het is dan misschien niet helemaal overeenkomstig met de trackers die jij noemt, maar zonder enige twijfel de beste tracker voor OS X is [b:19e63012cf]PlayerPro[/b:19e63012cf]. Wordt helaas niet meer verder ontwikkeld, maar daardoor nu gratis te downloaden. Als het met PlayerPro niet kan, kan het met geen enkele tracker. Het programma is zo ongelofelijk uitgebreid dat je in het begin even door de bomen het bos niet meer kan zien, maar even een dagje doorbijten en je kan er alles mee. Heb er zelf al menig deuntje mee gemaakt en het speelt ook alle formaten die ik tot nu toe van anderen binnen kreeg. De meeste recente versie is 5.9.8.

Ondersteunde formaten: MOD, S3M, MIDI, MTM, MADH, MADG, MADI, MADK, OKTA, MINS, XI, PP, Clip File, MED, 669, IT, ULT, XM System 7 sound, WAV, AIFF, AIFC, SoundDesignerII, MPEG, MP3, MuLaw, ALaw, AVI, DVC, Quicktime Movies, MAC3, MAC6, IMA4, MPEG layer I, II and III (requires QT 4.0), PAT (GUS), QDesign, RAW Data.

[Edit]

Ik wilde nog een link plaatsen om 'm te downloaden, maar met het stoppen van de ontwikkeling is ook het aantal download lokaties als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik heb mijn kopie voor je online gezet op mijn eigen site in de Mac Downloads pagina.

thnx, klinkt goed:D probeerde het te dwnldn van versiontracker, ging echter niet weet je toevallig alternatieven?

[quote:8413a47f54="MicMac"]thnx, klinkt goed:D probeerde het te dwnldn van versiontracker, ging echter niet weet je toevallig alternatieven?[/quote:8413a47f54]

:stuck_out_tongue: Was net mijn bericht aan het editen terwijl jij dit bericht hebt geplaats. Zie mijn vorige post… :slight_smile:

:D

ga em meteen proberen!!

nogmaals bedankt!!
:slight_smile:

Pro Player ziet er veelbelovend uit, het openen van xm files lukt me helaas nog niet, moet toch kunnen?

Heb het geprobeerd via File> New…
en Instruments> Import> New files wanneer ik dit probeer sluit het programma af en krijg ik een fout melding … :?