Trage airportexpress via telenet

Heb express+ van telenet en zou dus tegen 6.6 mbit moeten kunnen surfen. Ondanks het feit dat in mijn powerbook een extreme kaart zit, haal ik over de airport express slechts een snelheid van goed 3mbit. Plug ik de ethernetkabel rechtstreeks in de Pb en in de telenet modem haal ik meer dan het dubbele. Mijn instellingen lijken me allemaal juist en zijn geconfigureerd met het hulpprogramma dus daar kan het niet aan liegen. Iemand een oplossing ? Pb 1.5 met 10.4.2 alle updates ook voor airportexpress en extreme.

het ligt aan je signaalniveau opties (1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,automatisch) diie moet je op een ander niveau zetten en kijken welke het snelst werkt dan heb je alles opgelost maar er waren al meerdere topic's opver

[url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=51179&highlight=]KLIK[/url]

[quote:76780da652="MacThijn"]het ligt aan je signaalniveau opties (1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,automatisch) diie moet je op een ander niveau zetten en kijken welke het snelst werkt dan heb je alles opgelost maar er waren al meerdere topic's opver[/quote:76780da652] Volgens mij bedoel je niet het signaalniveau, maar het kanaal waarop het base station de signalen uitzendt.

Die kanalen zijn allemaal doorlopen en naar gelang het kanaal dat ik selecteerde was er een ietsje meer of minder snelheid. Echter de wired snelheid komt nooit in de buurt.