Trage finderopbouw in 9.2/ Itunes mp3 crasht

Weet iemand waarom het zo vresekijk lang duurt voordat in 9.2 de finder zich opbouwt? Ik draai 9.2 en Panther. IMijn mac dient acuut als diepvriestkast als ik probeer een cd als MP3 probeer te importeren in Itunes 4.6 Alle andere formaten gaan min of meer wel goed.

Helpie

probeer het bureaublad eens opnieuw op te bouwen. hou de alt en apple - toetsen ingedrukt bij het opstarten in MacOS 9.2

Al gedaan natuurlijk, heeft niets geholpen. Ook applshare prefs al weggegooid. Werd het ook niet beter van. MP3 verhaal vind ik vervelender . Binnen itunes omzetten naar MP3 gaat al helemaal fout.

Dus nog eens: `HELP

iTunes 4.6 in Classic.... dat moet ik nog zien... ik dacht dat iTunse 2 het hoogste was....

Maar je wil dus een cd in iTunes importeren??? Kan het zijn dat de cd is beveiligd hiertegen?

Dan nog eens wat… start je op in 9.2 of in Panther, heb je al geprobeerd om een ander converteerprogje op die CD los te laten… DOen andere CD’s het wel??? Wat denk je trouwens in vredesnaam te bereiken met de prefs van AppleShare weg te gooien? Zou je in dat verband niet eerder aan de prefs van iTunes denken?

Om beveiligingen te omzeilen wil het vaak helpen om Toast Audio Extracter over de cd heen te laten gaan… de ontstane AIFF’s kan je dan converteren. Toast Audio Extracter zag ik voor het laatst bij Toast 5… ergens diep in het pakket verstopt… anders downloaden, want het was ooit gratis…