Trage jaguar - Hoe lang moet ik nog wachten op 10.2

Omdat ik na 17 juli 2002 een iBook gekocht had, kon ik bij Apple Jaguar verkrijgen tegen betaling van uitsluitend de verzend kosten. Ondertussen heb ik het gevoel dat iedereen al 10.2 in zijn bezit heeft, en alleen ik nog met 10.1.5 werk :(

Hoe lang gaat het duren voordat Apple even de moeite neemt om die cd in een envelop te duwen, en naar mij op te sturen? Iemand anders die ook zo lang moet wachten op 10.2?

Ik houd het niet langer uit…

Ik herken dit gevoel. Normaal gesproken is het binnen 1 week binnen, echter in mijn geval is mijn eerste bestelling verdwenen uit het systeem. 1 week later hing ik aan de telefoon en nogmaals de bestelling doorgegeven en met 3 dagen binnen. Wat er met de eerste bestelling fout is gegaan weet ik niet. Gelukkig had ik wel de naam ven de medewerker genoteerd, en die heeft het ook netjes voor me opgelost.

Wij hebben dezelfde probleem. Dure G4 eind juli besteld, maar nu nog geen OS 10.2  ???  We hebben factuur gefaxt naar Apple,. zo van: kom maar met die OS 10.2, we hebben genoeg betaald voor die G4, zou ik zeggen, toch? We zitten in hetzelfde schuitje als Klaasb. Maar tip van Cyberwolf zal ik gebruiken. Het duurt wel lang, straks komt het te vervallen.  :(

Hier net hetzelfde. Jaguar besteld, mail gekregen uw bestelling wordt verzonden.Binnen de tien dagen in uw bezit. Drie weken later nog steeds niets.Mail gestuurd. Nieuw pakket verzonden, dag nadien eerste pakket binnen, twee dagen later ander pakkt ook binnen. Wachten leverde dus twee paketten op. Nogmaals mail gestuurd,waarom naar belgen steeds gemaild wordt in het Frans en ook de meegstuurde handleiding van jaguar was Franstalig.Heb nadien geen reactie meer gehad.Een nederlandstalige nooit ontvangen. ???

De wonderen zijn de wereld nog niet uit, ik kreeg vandaag mijn 2de versie 10.2 update binnen. Dus nu mag ik mijn iMac ook officieel voorzien van 10.2. Waarschijnlijk moet ik nu ook twee keer betalen, maar ja er zijn ergere dingen. :D