Trail expired.. wat nu?

Ik weet het antwoord al; "kopen natuurlijk!" :P Het probleem is het volgende:

Ik heb een demo van DirectorMX gedownload, nou wilde ik er net mee gaan werken, is de trail expired… :evil:

Weet iemand hoe ik de trail nog eens kan d/l zonder dattie ziet dat ik em al eerder heb gehad… (en al verlopen was)

Dank u alvast… :slight_smile:

tja, ik weet niet hoe het met dit forum zit, maar veel mac forums hebben de gewoonte heel chagerijnig te reageren als het over niet helemaal eerlijk gebruik van software gaat. Ik denk dat de kans groot is dat dit topic gesloten gaat worden.

Wat je zou kunnen doen is de zoekfunctie gebruiken, en dan iets van director, of macromedia in te toetsen. En alles wat je dan vindt weg te gooien. De kans is dan wel groot dat je ook belanrijke dingen weggooid.

Hey 3400.. Tis echt niet zo dat ik het programma niet WIL kopen.. Graag zelfs.. maar dat zitter ff niet in..

hehehe
Thanx voor de tip…

Kans is klein dat je het bewuste file-tje vindt, want anders wordt het voor mensen wel erg eenvoudig.

Meestal is een volledige herinstallatie van het systeem de enige oplossing en dan zijn er ook nog Demo’s die kijken naar de datum en dan over de datum zijn, zonder dat je het gebruikt… :?

Hier stond...

NIKS

En ik heb ook niks gezegd. :wink:

En ik ook niet. Massels,

daPOKERt

Jongens, ik zie weleens waar iets te vaak mensen van de lounge te off-topic gaan in de andere forums. Voor off-topic gebeuren, ga graag naar de Lounge toe. Het is een beetje irritant als mensen telkens 6 pagina's moeten doorscrollen om een antwoord te vinden.

Wat betreft die Trial, opnieuw installeren of de datum van je computer even een jaartje terug zetten werkt misschien.

Even uitleggen: Ja Rune had iets geschreven dat wat verder ging dan de toegestane hulp op dit forum, betreffende dit onderwerp... (meer uitleg?)

Ik had daarop gereageerd en hem ook een Persoonlijk Berichtje gestuurd, met het advies zijn bericht te wijzigen (want verwijderen kan niet, nadat er al weer op gereageerd is).
Ja Rune wijzigde zijn bericht toen in, wat je nu ziet, waarna ik mijn reactie weer aanpaste in wat je nu kunt zien.

Dat daPOKER daar een berichtje onder moest planten, tja, daar zeg ik niets over, maar ik hoop Adriaan (en anderen) dat zo wel duidelijk is, waarom het bericht van Ja Rune en het bericht van mij zo zijn als ze zijn… :? Snapt iemand het nog? :wink: