Traktor DJ--> hoe moet ik mp3's importeren????!!

Shit...heb nu Traktor DJ 2, maar het is mij een raadsel hoe ik de mp3's van iTunes moet importeren...heeft iemand een idee??

Met de browser kan ik wel overal in me HD checken maar het programma herkent mijn mp3’s niet. En drag&drop werkt ook al niet!!

Ben ik effe blij dat ik er niks voor betaald heb :wink:

[quote:703c97b1d4="PB12INCH"]Shit...heb nu Traktor DJ 2, maar het is mij een raadsel hoe ik de mp3's van iTunes moet importeren...heeft iemand een idee??

Met de browser kan ik wel overal in me HD checken maar het programma herkent mijn mp3’s niet. En drag&drop werkt ook al niet!![/quote:703c97b1d4]

Weet je zeker dat de MP3 bestanden .mp3 heten aan 't einde? Je iTunes MP3 bestanden zijn te vinden in ~/Music/iTunes/iTunes Music/.

[quote:703c97b1d4=“PB12INCH”]Ben ik effe blij dat ik er niks voor betaald heb ;-)[/quote:703c97b1d4]

Dat je niet betaald hebt voor de software is niet nodig te vermelden en demotiveerd mensen alleen maar om je vraag te beantwoorden.

Als je het gekocht had, dan had er een handleiding bij gezeten! :evil:

Hmmmmokay...ik snap het al:je moet op niet op het mapje met de mp3's klikken, maar op de text ernaast. Sorry voor de domme vraag dan.

…en demo’s zijn natuurlijk gratis.

Sorry. Te snel conclusies getrokken.