Traktor Dj Studio icm iMac

hallo,

Ik heb zaterdag een feestje en wil daarbij graag wat muziek mixen met mijn iMac en traktor dj studio, aangesloten op een mengpaneel e.d…

maar nu wil ik graag het volgende nr alvast beluisteren met mijn koptelefoon, alleen moet deze, net als het mengpaneel aangesloten worden op de koptelefoon/audio-uitgang, het is uiteraard niet de bedoeling dat deze twee vroegtijdig door elkaar gaan spelen. Is er een mogelijkheid om deze twee te splitsen? Zodat ik het volgende nr alvast kan luisteren terwijl het ene nr nog gewoon uit de boxen komt?

groet, hydro

Als je een [url=www.griffintechnology.com/products/imic]iMic[/url] koopt (ongeveer 35 euro) dan kan je die gebuiken voor een tweede uitgang (en extra mic ingangen). Ik weet alleen niet waar je zo'n ding kan vinden voor zaterdag.

dan ben je er nog niet, want je moet dan nog uitleggen aan je mac welk signaal welke uitgang moet hebben. Kan je niet voor nog een makje zorgen, en ze in een netwerkje hangen? Dan kun je ze* traditioneel als 'draaitafels' aansluiten op je mengpaneel... de mogelijkheden worden dan ineens ontzettend groot

(of onafhankelijk van de mac een iPotje aansluiten*)

:wink: Kun je heeeeeeeel simpel in traktor dj studio aangeven, dus dat is absoluut geen probleem.

:expressionless: Alleen vindt ik het een beetje te gek om nou zo’n ding van 35 euro te gaan kopen voor één avond.