transmit vraag

ik ben al 4 dagen apple gebruiken 2 dagen tiger

en alles gaat bijna zoals ik wil alleen ik heb steeds ruzie met transmit
hij onthoud niks als ik afsluit geen que geen ftp
kan ook niks bij opties vinden

hoort dit zo zo ja welke kan ik dan gebruiken want ik wil wel graag dat die de que onthoud
heb het forum en google geprobeerd en kon niet veel vinden

Volgens mij is het gewoon omdat Transmit nog niet goed geupdate is voor Tiger. Ik heb er in ieder geval ook gedonder mee, en had dit niet in Panther.

Transmit heeft een update gekregen, en die zou blijkbaar voor Tiger ook moeten zijn, maar ook ik heb al een probleem ondervonden, ik kon bepaalde bestanden niet downloaden (kreeg error), die ik voorheen wel kon.

Maar Transmit heeft goede service en updates, dus dat komt wel in orde moest er een probleem zijn.

Klaus

Vreemd,

hier draait Transmit gewoon goed op Tiger…

:expressionless:

en heb je geprobeerd,waar je de gegevens invult (dus server, user name etc), daar rechtsboven zie je een button met een boekenlegger en een driehoekje erin. Als je op het driehoekje gaat staan met je muis komt er een pop-up menu daar kan je dan zeggen "add to favorites" en dan zou ie hem moeten onthouden. (Althans bij Transmit 2.6.2 onder Panther)

het toevoegen lukt wel alleen als ik reboot en ik heb alles nog niet binnen kan ik nergens een que vinden

en om nou elke ftp in me favs te zetten :wink: