Transport muis in rugzak?

Hoe vervoeren jullie je muis? Ik heb sindskort een Apple Wireless mouse. Als ik hem gewoon in men laptop-rugzak stop ben ik bang dat ik hem teveel beschadig. Iemand een oplossing? En een plastic boterhamzakje vind ik geen oplossing! Een Crumpler tasje bijvoorbeeld?

Een washandje?

Hij past prima in een iPod sock. Just a thought...

Een klein kooitje?

Maar zonder gekheid. De muis gaat altijd gewoon in het zijvakje van mijn rugzak. Beschadigen doet ie vroeger of later toch. Ik zou me er maar niet al te druk om maken.

Pbook

[quote:b434db0b7d="KoV"]Een washandje?[/quote:b434db0b7d]

Ik gebruik inderdaad een wit, badstof washandje voor mijn muis.

Jan

[quote:32bed2d9ba="Koen 1980"]Hij past prima in een iPod sock. Just a thought...[/quote:32bed2d9ba] Of een gewone sok

Ik heb geen draadloze muis, maar toch... Als ik 'm vervoer gaat de muis gewoon in het vakje ernaast. Die dingen kunnen vaak wel een stootje hebben lijkt me.

Ja opzich hebben jullie wel gelijk. Denk dat een iPod Sock wel een goed idee is inderdaad!

Heb een reis kitje gekregen voor mijn verjaardag en die gebruik ik altijd! Geen idee waar die vandaan komt.

Greetz,

Bram

Zo'n klein fototasje voor een fotocamera doet het ook geweldig. Gebruik ik altijd om mijn lader van m'n PB mee te vervoeren. Even naar de Mediamarkt of zoiets en ze hebben rekken vol in allerlei soorten en kleuren en maten. Zit ook altijd iets van een zacht materiaal in voor het laten vallen of stoten. Ik zeg; als dat niet veilig is weet ik 't ook niet meer