Treo 650 wil niet werken

Hallo allemaal

Ik heb me vandaag laten verleiden en een Treo 650 gekocht. Nu probeer ik al uren om dit apparaat te syncen met tiger. Ik krijg het niet voor elkaar! Ik had gehoopt dat dit een voudig zou zijn met iSync enzo. Maar helaas… ik heb inmiddels ook het programma ‘missing sync fo palmos’ gekocht maar ook dit krijg ik niet aan de praat. ik krijg de treo niet toegevoegd aan iSync. Bleutooth doet al helemaal niet en van die Conduits snap ik al ook niks.

Is er iemand die mij stap voor stap kan helpen?? Op de ddos van de treo staat een mooi OSX logo en de juiste specs. De website heeft het over plug en play! Nou bij mij niet…

Alhoewel ik hier op het form enthousiaste mensen hoor over de Treo moet het wel werken

Please help me!

Heb je wel wat research gedaan over de Treo voordat je liet verleiden? Bijv. op de iSync pagina op site van Apple?

Ja heb ik gedaan. Daar staat keurig op dat iSync de Treo 650 ondertsteund.

Treo 650 moet gewoon (uitstekend) werken hoor, ik heb hem namelijk ook!

• Heb je al in het programma ‘Palm desktop’ bij Hotsync -> conduit settings -> iSync conduit de settings gewijzig?

• Daarna in hotsync zelf de treo 650 toegevoegd?

• De kabel aangesloten en gesynct?

Zoja, dan hoor ik het wel weer.

Aljo

En niet vergeten met bluetooth de seriele poort te kiezen (RS232) bij systeemvoorkeuren.

Moet werken als een speer met iSync en Palmdesktop. (zie post hierboven)

succes

Als je deze stappen opvolgt moet het zeker lukken :wink:

http://www.palm.com/us/macintosh/isync.html

Download wel eerst even de nieuwste versie van Palm Desktop. Er zaten wat problemen in de vorige versie voor Tiger met betrekking tot ISync etc.

Enne voor de rest een puik apparaatje :slight_smile: Vooral in combinatie met TomTom v5 :slight_smile:

Even gezocht want ik herinnerde me dat een paar maanden geleden ook iemand een probleem ermee had...

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=53141

Bedankt voor de reacties met eventuele tips!! Maar het wil voor geen meter werken. :( Ik ben zover gekomen dat ik 1 iSync sessie heb kunnen doen. Hij heeft toen alleen iCal gesynced. Adress boek werd helemaal niet bijgewerkt. Na het een tweede keer te hebben geprobeerd bleef zowel iSync als hotsync op de telefoon hangen en gebeurt er niks. Een Bluetooth verbinding wil ook niet lukken. M'n computer en de treo vinden elkaar wel maar nadat ik de toegangs code op de telefoon heb ingevoerd krijg ik de melding ' verdere informatie van telefoon ophalen'. Deze melding blijft oneindig lang staan met het bekende draaiende cirkeltje er naast.

Heeft er iemand ervaring met ‘missing sync’?? Ik heb het wel voor elkaar gekregen hiervan het conduit kunnen instaleren. Maar als ik die activeer krijg ik de melding ‘Card Error’ en dat er een card in de telefoon moet?? Werkt missing sync alleen met een SD kaart ofzo?

Kan iemand me helpen? Mag ook via de MSN.
Zo niet gaat i vanmiddag in de doos terug naar de winkel.

Alvast bedankt.

Ik heb geen ervaring met missing sync. Maar ik kan je wel vertellen da je dat helemaal niet nodig hebt. Tiger met iSync en de Conduit en Hotsync manager van Palm (zit in de Palm Desktop software) doen 'the job' voor je.

Dus extra programma’s kopen lijkt me zonde van het geld.

succes nogmaals en probeer het eens van voor af aan, dus schoon beginnen.

gr,
Johan

Met iSync kan het. Met Missing Sync gaat het nog beter. Tot voor kort had ik een Treo en gebruikte ik de uitgebreide mogelijkheden van The Missing Sync als aanvulling op de synchronisatie met iSync. Werkt perfect. Nu heb ik deze Palm weggedaan maar nog wel een licentie op deze software. Die kun je wel van mij overnemen als je wilt...mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel.

Zie ook:

http://www.markspace.com/missingsync_palmos.php

http://www.macworld.com/2004/11/reviews/missingsync/index.php

Beste mensen.

Ik wordt er knijter gek van.
Loop al lang te zoeken naar een telefoon(organizer in één die overzichtelijk is)

Tedelijk een Palm Tungsten C te leen. Krijg het niet aan de praat met mijn I Mac G5 te syncen met ical,agendaboek, mail. Graag wil ik een Treo 650 of 680 gaan kopen maar als ik dit al niet eens aan de praat krijg gaat het niet werken.

Ik krijg bij Hot Sync manager iedere keer de melding: Application Launch failure. (shared library error)

Kan iemand mij helpen, ik ben al twee dagen bezig en word er gek van.
Ik heb al heel veer blogs gelezen maar kom er nog niet uit.

kan me bellen onder 0655121169
jur_vw@hotmail.com voor msn

Heb net een Treo 680 gekocht. Met de Missing Sync werkt het allemaal als een zonnetje. En wat ben ik blij met dat toetsenbordje!! Echt een aanrader!!