tri-wing schroevendraaier

Hallo,

Doordat er bier over mijn laptop is gegaan werkt mijn trackpad niet meer deftig. Ik kan nog perfect met de muis bewegen en klikken. Echter als ik wil selecteren of vensters van plaats wil veranderen reageert hij niet (dus doorklikken en dan de muisbewegen). Ik heb reeds een nieuw trackpad in mijn bezit, het enige probleem om hem te installeren zijn de tri-wing schroeven.

Kent iemand een winkel (regio mechelen of leuven) waar ik zo een schroevendraaier kan vinden?

Hem bestellen op ifixit is een beetje onozel vind ik. (10 dollar verzendingskosten betalen voor een schroevendraaier van 10 dollar).

Alvast bedankt,

Bert

Hun grote doos (54-bit) is anders wel een geweldig ding om te hebben. Krijg je alles mee open. Die is 30 dollar of zo. Is met verzenden 30 euro.

ik heb wel trywing schroevendraaiers
ze kosten 3,50 incl verzenden

Volgens mij hebben alle mac's gewoon PH00 kruiskopjes.. Wat voor een machine heb je dan?

@harson misschien moet je ff beter de huisregels lezen van OMT je mag hier geen handel bedrijven, gezien het feit het ook je eerste post hier is lijkt het daar aardig op.

ik heb een macbook model A1278. Om het trackpad te vervangen heb je een tri-wing schroevendraaier nodig. Ik heb reeds een winkel gevonden in leuven die ze verkoopt, Aitec.be .

Toch bedankt voor de snelle antwoorden .