Trial MobileMe verlopen, hoe nu mail ontvangen?

mijn trial is verlopen alleen nu kan ik ook mijn mail niet meer gebruiken!

Hoe moet ik nu de mail die ik zou krijgen ontvangen!!!
kan ik het laten linken ofzo?

bvd

Tja, een trial gebruiken als echt mail adres, in plaats van uitproberen waar een demo voor bedoeld is, is natuurlijk niet zo slim. De enige optie is MobileMe aanschaffen? Via ebay USA, want dat is goedkoper.

MobileMe kopen?

Had je kunnen weten, het is niet voor niets een Trial en je wordt gewaarschuwd als hij bijna afloopt.

Voor ongeveer €40,- kun je een serial kopen vanuit eBay Amerika, en dan zeggen dat je alleen de serial wil zonder doos, ook geen verzendkosten dus.

Als het een nieuwsbrief betreft o.i.d. dan kan je op de betreffende site je nieuwe e-mail adres opgeven.

Mocht het een password reminder ofzo betreffen, dan zou ik gewoon even contact opnemen met de betreffende website en de situatie uitleggen. Dan kunnen zij waarschijnlijk wel een andere manier verzinnen om te verifiëren dat jij het bent.

En verder sluit ik me aan bij bovenstaande reacties… Het is absoluut niet slim om een trial als volwaardig aan te zien. Het is bedoeld om te testen en te bekijken of het je wat lijkt. En als je er echt zo van over de flos bent dat je het niet meer hebt, dan moet je het gewoon aanschaffen want dan vond je het prettig om mee te werken en dan is het z’n geld ook waard.

Af en toe kom je iets tegen, en dan moet je gewoon lachen.

[quote:829ba889f2="dspiers"]Af en toe kom je iets tegen, en dan moet je gewoon lachen.[/quote:829ba889f2]

Af en toe kom je ook iets tegen, dan denk je: dat had niet geplaatst hoeven worden…

Zoals deze reply en die van jou :wink: Maar je hebt wel gelijk :smiley: