Trust Design & Work 200 tablet goede keuze?

Ik ben op zoek naar een goedkoop tekentablet voor m'n iBook. Ik zag op internet de Trust Design & Work voor nog geen €40,-. OSX wordt ondersteund. Is dit een goede keus? Ik eis niet zoveel, het moet vooral goedkoop zijn en moet gebruikt kunnen worden voor wat photoshoppen.

Als ik jou was zou ik een Wacom Graphire ergens goedkoop op de kop tikken. Wacom is toch de standaard op dit gebied. Heb je nooit problemen mee met prgs en zo

Kijk ook eens bij Wacom.nl. Daar hebben ze voor hezelfde bedrag ook een 2e hands Graphire

Succes!

Bij de krant waar ik werk hebben ze de Trust-tablets na een week of wat proberen toch maar vervangen door duurdere, maar veel betere Wacoms. Er waren nogal wat problemen met de nauwkeurigheid begreep ik.

je hebt grote kans dat de tablet niet 'plaatsgevoelig' is; dwz rechtsonder is niet rechtsonder op je beeldscherm. Je moet je pen dan gebruiken als een muis.

ergens staat er ook een lijntje over de oude wacom aan te sluiten op een usb poort

[quote:36f3292050="Ferdinand"]je hebt grote kans dat de tablet niet 'plaatsgevoelig' is; dwz rechtsonder is niet rechtsonder op je beeldscherm. Je moet je pen dan gebruiken als een muis.[/quote:36f3292050]

Daar is een crack voor,
De tablet is niet heel nauwkeurig, de drukgevoeligheig is belabberd en de batteryen zitten “los” zodat hij regelmatig (om de twee dagen) wegvalt. Het blyft van “trust” natuurlijk, maar als “wil ik eigenlijk wel echt een groot tablet” is hij mooi om te testen, Zn A4 tablet is toch best heftig.

Bedankt voor de reacties, een 2e hands Wacom is misschien wel een goed idee. Dat zoek ik zeker ff uit.