Tv kijken op je mac.

Hey, ik heb hier een oud macje staan, en daar zou ik graag tv op willen kijken. Ik ken Eye TV maar das erg duur, is er een goedkopere optie, hoeft niet veel zenders als de kwaliteit maar een fatsoenlijk is.

Mvg Tim

hier dit van OMT : http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=501 Is wel van Eye tv, maar ik snap die prijzen dan niet, of je dan ook zo'n stick en software moet kopen. Ik snap er niets van :|

Ik heb ooit een tweedehands EyeTV gekocht, is dat misschien geen optie voor je? Let er dan wel even op dat de verkoper je er een [i:b96371bf87]legale[/i:b96371bf87] versie van de software erbij geeft!

Wat bedoel je eigenlijk met “een oud Macje”? Als-ie erg oud is, heb je aan een nieuwe EyeTV sowieso weinig, een oude met een FireWire poort werkt dan veel beter.

[quote:1c971e13b4="MrHammond"]Ik heb ooit een tweedehands EyeTV gekocht, is dat misschien geen optie voor je? Let er dan wel even op dat de verkoper je er een [i:1c971e13b4]legale[/i:1c971e13b4] versie van de software erbij geeft!

Wat bedoel je eigenlijk met “een oud Macje”? Als-ie erg oud is, heb je aan een nieuwe EyeTV sowieso weinig, een oude met een FireWire poort werkt dan veel beter.[/quote:1c971e13b4] Naja zoo oud. De imac G4 bolletje… 2 fire-wire poorten…

Er zijn al EyeTV's van Elgato vanaf €59,- De software hoort hier bij. Dus vraag me af of je dat duur vind?

Er staan hier ook links, waardoor je ca 8 zenders op je Mac kan bekijken, misschien is dat wat voor je.

Je moet wel aangesloten zijn op de kabel, hier is de link.

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?p=1983371&highlight=ziggo+mac#1983371

Wacht nog steeds op een samenwerkingsverband tussen Elgato en Apple. Zodat de functionaliteiten die een Elgato EyeTV bied beschikbaar zijn op de Apple TV. Het hele verhaal maar dan zonder tussenkomst van je computer.

[quote:8b17cefec2="iDecide"]Er zijn al EyeTV's van Elgato vanaf €59,- De software hoort hier bij. Dus vraag me af of je dat duur vind?[/quote:8b17cefec2] Dan heb je wel een USB 2.0 poort nodig! Niet alle bolletjes/bureaulampjes hebben dat. Dat zul je dus eerst even uit moeten zoeken! Anders ben je sowieso op een oudere FireWire versie aangewezen (en dat schijnt op oudere Macs ook lekkerder te werken dan USB)

PCTV DVB-T Stick van Pinnacle - ook voor Mac 59 euro kijk TV op de manier van digitenne, ook regionale omroepen