Tv Programma's iPod Video

Ik heb een probleempje met mn iPod video 30GB.. Ik ben er een paar dagen geleden pas achtergekomen dat je je video's kan onderverdelen in 'films', 'muziekvideo's', 'tv-programma's',... door rechts te klikken in iTunes en dan het soort video in te stellen..

Allemaal heel mooi, alles staat goed gesorteerd in iTunes, maar nu komt het:

Als ik alle video’s heb gesynct met mn iPod, geeft ie in iTunes aan dat al mn tv-programma’s erop staan…Als ik dan op mn iPod kijk zie ik onder de categorie video’s enkel: films, muziekvideo’s en videopodcasts staan…
Géén tv-programma’s dus…Ik heb op de site van Apple het ipodforum al gecheckt, daar waren twee mensen met hetzelfde probleem, maar daar is geen antwoord opgekomen…

Ik heb de nieuwste iTunes update, en de iPodupdater van 10 januari…

Gisteren nog hier langsgekomen ... [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=70986]klik[/url]! :wink:

maar op mn iPod IS er helemaal geen map 'tv-programma's in iTunes is ie er wel en staan er 58 bestanden in

Kan je de 'tv-programma's' op je iPod vinden onder een andere folder?

'tv programma's' niet, maar de bestanden die erin staan, staan op mn iPod wel bij mn playlist 'mijn films' die ik zelf heb aangemaakt in iTunes

Probeer eens voor de gein [url=http://home.comcast.net/~lowellstewart/lostify/]Lostify[/url]. Je kan er ook tags mee invullen die via iTunes niet aan te passen zijn. :lol:

het ligt niet aan iTunes of mn ID3tags (in iTunes komt alles mooi onder tv programma's te staan), het menu tv-programma's staat blijkbaar gewoon niet op mn iPod (terwijl dat er normaal zowieso zou moeten opstaan dachtk)

Dus het programma niet geprobeerd? :cry:

[quote:41cbd3c420="plonserd"]het ligt niet aan iTunes of mn ID3tags (in iTunes komt alles mooi onder tv programma's te staan), het menu tv-programma's staat blijkbaar gewoon niet op mn iPod (terwijl dat er normaal zowieso zou moeten opstaan dachtk)[/quote:41cbd3c420] zelfde probleem hier hoor.. ksnap er ook niets van want hij zegt dat die er gewoon op staan en ze staan er ook wel op want bij mn eigen playlist laat ie ze zien maar er is gewoon geen menu tvprogramma's oid.. vreemd.

maar na het programmatje te hebben gedownload is het me gelukt...

:D Blij om te horen.

En je kan tenminste nu de tags van Seizoen e.d. invullen.

programmatje niet geprobeerd nee, maar nu ik hoor dat het wel lukt zal ik dat meteen doen :)

thanks voor de info!