TV tips

Heb je leuke TV tips ? Plaats ze hier ;-).

Voor mij is dat zo:
NL 1 — 23:30— The Railway Children

(Sorry Stove Jebs ;-)).

Leuke tv tips? Met het aanbod wat ze tegenwoordig voorschotelen? Het is of oude meuk, of meer van hetzelfde of de zoveelste herhaling :x :evil:

Niet alles, zoals nu:

NL1 — 22:55 — Murder Rooms

En tsjonge, kunnen jullie dan alleen mopperen :??

Jammer dat Bonanza niet meer komt. Gistermiddag zag ik wel Lassie op Ketnet.... :wink:

TV kijken is zoooo *gaap* passeeeeeeeee! Zijn wel leukere dingen these days :P

Jaaaa, het is weer zondag! Wakker worden met Villa Achterwerk en vanavond Zomergasten. (scenarioschrijfster Maria Goos is de gast)

Nou, mopper maar gezellig verder. Ik heb gisteravond genoten van deze tranentrekker die goed afloopt ;-).

Iedere werkdag op Ketnet de Muppetshow. Aanvang 10.25 uur, zet de video op scherp.

[quote:b2d73a580e="MvE"]Iedere werkdag op Ketnet de Muppetshow. Aanvang 10.25 uur, zet de video op scherp.[/quote:b2d73a580e]

Kijken jullie naar de Belgische televisie? :smiley: [size=7:b2d73a580e](jaja, wij hebben tenminste hoogstaande programma’s)[/size:b2d73a580e] :stuck_out_tongue: :lol: :smiley:

Jammer dat ze “Zorro” niet meer uitzenden op Ketnet, want das eigenlijk wel een van men persoonlijke favorieten

op dinsdag avond op BRT2 Thin Blue Line gevolgd door Red Dwarf :D

En natuurlijk kunnen we nu ook gezellig naar de nieuwe gezellige familie zender Talpa kijken,gezellig!

[quote:d3f2c157f5="Pete.Z"]En natuurlijk kunnen we nu ook gezellig naar de nieuwe gezellige familie zender Talpa kijken,gezellig![/quote:d3f2c157f5] k vond er niks aan gisteravond :|

Dinsdagavond Ned. 3 23.40 uur

Curb your enthusiasm

Meesterlijk.

Ik vergeet altijd naar Top Gear te kijken. :(

In ieder geval WAS 'pleidooi' en 'oud geld' mooie televisie en IS de schrijfster vanavond zomergast. Waarom heeft Zora eigenlijk een hekel aan Zomergasten? (of was dat iemand anders)

Vanmiddag was er een zeer interessante documentaire op NLD3 over toneel in Nederland na de oorlog. Centraal stond de Russische regiseur Peter Sjarov. Volgende week staan de jaren 50 centraal.

Zeer interessant, ook als jen iet van toneel houdt.

[quote:6158f75a8e="MrSharky"]Jammer dat ze "Zorro" niet meer uitzenden op Ketnet, want das eigenlijk wel een van men persoonlijke favorieten[/quote:6158f75a8e] Aaargh Zorro. Maar geen zorgen hoor als ze weer eens door Lassy en Skippy zijn zullen ze weer Zorro draaien hoor.

Die 3 programmas blijven ze maar uitzenden :x

[quote:b4a2847cec="Hobbes"][quote:b4a2847cec="MrSharky"]Jammer dat ze "Zorro" niet meer uitzenden op Ketnet, want das eigenlijk wel een van men persoonlijke favorieten[/quote:b4a2847cec] Aaargh Zorro. Maar geen zorgen hoor als ze weer eens door Lassy en Skippy zijn zullen ze weer Zorro draaien hoor.

Die 3 programmas blijven ze maar uitzenden :x[/quote:b4a2847cec]

Zoals alle andere progs op de belgische televisie… (kampioenen,…)

Hé de kampioenen zijn wel nieuwe afleveringen nu ;)

[quote:ca15daf597="marlief"]Jaaaa, het is weer zondag! Wakker worden met Villa Achterwerk en vanavond Zomergasten. (scenarioschrijfster Maria Goos is de gast)[/quote:ca15daf597] Let op: volgens mij heeft zij een Powerbook.