TV tips

[quote:d2760f79d8="Hobbes"]Hé de kampioenen zijn wel nieuwe afleveringen nu ;)[/quote:d2760f79d8]

Niet waar ze zenden nog iedere dag van de week (behalve vrijdag en zondag) de oude afleveringen uit! 8)

Ik heb dit weekend niets meegekregen van de opening van Talpa, was het wat?

Tip
Vanavond om negen uur, nederland 3, 10 jaar het uur van de wolf met dit keer Mathilde Willink, tragische vrouw maar wel heel fascinerend om naar te kijken.

Het uur van de wolf heb ik al gezien en beperk mij tot mijn dagelijkse soap Eastenders.

Hé nog een Eastenders-verslaafde. Nog 4 muniten, dan ren ik naar beneden.

Sterrenslag op BNN, en eigenlijk daarvoor ook al Nu we erg toch zijn, op BNN met Eddy Zoëy.

[quote:45bb3a3621="MvE"]Hé nog een Eastenders-verslaafde. Nog 4 muniten, dan ren ik naar beneden.[/quote:45bb3a3621]

Absolutely, can´t live without them. Dot en Alfie zijn mijn favorieten 8)

@magic-with-mac: dinsdag BRT2 Red Dwarf - bedankt voor de tip! Donderdagavond BBC2: 'Extras' (van 'The Office') en 'Absolute Power'.

@jem555: sorry ik heb me vergist, het is op woensdag op veronica :oops:

Check!

[quote:19e31a5034="sally"]In ieder geval WAS 'pleidooi' en 'oud geld' mooie televisie en IS de schrijfster vanavond zomergast. Waarom heeft Zora eigenlijk een hekel aan Zomergasten? (of was dat iemand anders)[/quote:19e31a5034] Hekel? Iemand? Ik vond het weer een heerlijke tv-zondag!

En nog een Eastenders-verslaafde, ik kijk op zondagmiddag (maar blijf er niet voor thuis)

Vanavond weer Shameless kijken (ned.3; 22:45uur)

Nog even reclame... Ik ga vast klaar zitten, Shameless

[quote:fd284f1955="marlief"]Nog even reclame... Ik ga vast klaar zitten, Shameless[/quote:fd284f1955]

Shameless 8) 8) Dat is nou leuke televisie

[quote:f2a5abe773="bianc"][quote:f2a5abe773="MvE"]Hé nog een Eastenders-verslaafde. Nog 4 muniten, dan ren ik naar beneden.[/quote:f2a5abe773]

Absolutely, can´t live without them. Dot en Alfie zijn mijn favorieten 8)[/quote:f2a5abe773]
Is er nog iets spannends gebeurd gisteren, heb het helaas moeten missen.

BBC1, dinsdag... een programma genaamd Seamonsters. Schijnt een hele serie van te zijn. BBC[quote:92ad260882]Time travelling zoologist Nigel Marven goes on his most daring adventure yet as he travels back to prehistory to visit the seven most deadly oceans ever.[/quote:92ad260882] De beelden van de 'beesten' en echt (onderwater-) camerawerk is ongelofelijk mooi gemaakt. De (pre)historische dieren zijn CGI gecreërd, met een huid die eruit ziet alsof ze in 't echt gefilmd zijn! 8) [url=http://www.bbc.co.uk/dinosaurs/chronology/seamonsters/index_all.shtml]zie BBC website[/url]

[b:413670ec8a]Eastenders update[/b:413670ec8a] De kinderbescherming is op bezoek geweest bij de Millers maar ze mogen Aleesha houden. Chrissie heeft tegen Sharon gezegd dat Sam Mitchell Den als laatste heeft gezien!!!

Dit lijkt me zo maf dat ik wel moet gaan kijken: as maandag om 22.00 uur op BBC 2 een reportage over het [url=http://www.bbc.co.uk/bbctwo/listings/programme.shtml?day=monday&service_id=4224&filename=20050822/20050822_2100_4224_12248_90]wereldkampioenschap dieren opzetten[/url]

elke weekdag op Kanaal 2 om 17.40h That's 70's Show. (nieuwe afleveringen btw)

… oh en als iemand weet waar je deze kan kopen op dvd stuur me maar pb. :slight_smile:

Zondag om 22.10 uur op BNN: [url=http://www.delamas.nl]de Lama's[/url]

Lama's = aanrader!!!!

leuk! :D

Mijn tv'tje is vannacht overleden :cry: Ze is 14 geworden. Dus voor mij geen Eastenders vanmiddag :(