Twain

Hello mensen,

Ik heb maanden geleden een trial twain driver van Epson gedownload voor mijn scanner. Nu zag ik op de Apple site de final release en ik heb deze snel gedownload en geinstalleerd. Echter, nu zie ik in Photoshop twee keer de EPSON 5 optie in het menu importeren. Voor de Beta en de ander voor de final release.

Ik heb toen geprobeert alle TWAIN bestanden van mijn computer te halen en de final opnieuw te installeren. Nu ik echter photoshop opstart zie ik geen EPSON 5 optie meer. Ik ben bang dat ik dus ook systeem bestanden heb weggehaald.

Kan iemand me helpen? Kan iemand die geen twain driver heeft geinstalleerd zoeken naar TWAIN bestanden op zijn HD en die mailen naar me te samen met een uitleg waar deze bestanden staan op je HD? Help me! :slight_smile: Beetje stom van me, maar ja.

Misschien nog stommer: ik heb wel TWAIN, maar ik zou niet weten wat het doet. Ik heb het gekregen bij een hp scanner. Is dat iets waar je iets aan hebt ? En wat moet ik er eigenlijk mee ?

Zeer goed in de gaten houden oftie Shania doanload want dan wil ik het ook hebben!!!