Tweakers.net whaaaa!!

Ligt het aan mijn browser de laatste weken of doet [url=http://www.tweakers.net]Tweakers.net[/url] het de laatste tijd gewoon k*t in Firefox..

Ik krijg heel vaak de zijbalk (met headlines enzo) niet te zien…
Soms na 1 of meer keer refreshen (dan wel hard refreshen) komt pas de pagina normaal in beeld…

Ben ik de enige met dit probleem of zijn er meer mensen en/of browsers met dit probleem?

tijd om safari te gebruiken, makker :)

Camino doet het prima! Eigenlijk ben ik nog geen site tegengekomen waarbij Camino het niet deed!

geen problemen hier met FireFox...

[quote:d6529aa30b="hanzwillem"]tijd om safari te gebruiken, makker :)[/quote:d6529aa30b]

Neh, Safari is mij niet compatible genoeg en te traag…
Hoewel de 10.4 versie wel lekker is trouwens :smiley:

nope, ik heb geen problemen met de site, i use Safari 1.2.2.

No problems met Firefox here. Evenmin met andere browsers overigens.

Hier ook VuurVosje enneh.. tweakers.net doet het prima hoor!

In Camino & Safari ook overigens.

Bij mij crashen zowel Camino als Safari regelmatig op tweakers.net en fokzine.

Ik heb het gevoel dat het in een banner van hun zit ofzo.

Ik heb een 700Mhz iBook met 10.3 en alle updates

[quote:76857d43df="klaasb"]Bij mij crashen zowel Camino als Safari regelmatig op tweakers.net en fokzine.

Ik heb het gevoel dat het in een banner van hun zit ofzo.[/quote:76857d43df]

Oud nieuws maar http://pda.tweakers.net/ gebruiken werkt in elk geval altijd, en is nog snel ook.

Ik gebruik Safari 1.2.2 en die doet het prima met tweakers en got [gathering.tweakers.net]. Heb er al veel posts mee gemaakt :+

ja, heb ook regelmatig last,maar dit komt zoals reeds gezegd door wat vreemde banners die safari doen crashen

Tweakers hebben soms banners die Safari doen crashen. Lekker wel weer voor een site als tweakers om niet multi-platform compatible te zijn.

Wat zijn dat, "banners" ??? 8)

Op sommige forums heten de moderatoren zo. :P

[quote:42b924efcc="wjgmspeedy"]Op sommige forums heten de moderatoren zo. :P[/quote:42b924efcc]

Wij noemen geen namen :smiley: :? :stuck_out_tongue: