twee iPod's en een Itunes

Lieve mensen,

Ik heb een luxe probleem: Ik ben al sinds een half jaar in het bezit van een Ipod en dit is een fantastisch apparaat. Dit vindt mijn vrouw ook dus is deze regelmatig verdwenen en kan ik hem niet gebruiken. Ik heb nu een iPod mini gekocht en dus het grote voorrecht om twee van deze apparaten in huis te hebben. Ik heb alleen een vraag: hoe doe ik dit met iTunes? Kan ik wel twee iPods hierop aansluiten of heb ik voor de mini een aparte library nodig. Kunnen jullie mij helpen?

Thanks.

Lijkt mij wel dat dat werkt

Geen probleem.

Meerdere Pods op een computer.

Je kan het automatisch synchroniseren uitzetten en kiezen voor alleen bepaalde playlists. Of gewoon alles op beide iPods laten zetten. Auto synch

Ik wil er ook nog een bij…

Ik geloof niet dat het problemen op zou moeten leveren. Het enige wat mis zou kunnen gaan is het automatisch verversen van playlists enzo.

Als je vrouw een eigen account heeft op de mac, en je zet de muziekbibliotheek onder de shared map, kunnen jullie beiden je ipod naar eigen believen inrichten.

Het enige wat hij doet is steeds als je een iPod aan je Mac hangt is de inhoud van ITunes op de iPod syncroniseren. (one way only, van iTunes naar iPod).

Dus geen enkel probleem want hij werkt gewoon steeds de aangesloten (soms andere) iPod bij.

Meerdere iPod is geen enkel probleem, ik heb er zelf ook 2 aan 1 iTunes hangen. Je kunt per iPod bepalen wat en hoe er gesynchroniseerd word, mijn hele bibliotheek past bijvoorbeeld wel op mijn iPod, maar niet op de kleinere van mijn vriendin, dus die heeft alleen een aantal playlists.

Twee iPods.... :o

iedereen bedankt voor de snelle reacties. het werkt inderdaad gewoon zoals jullie al zeiden.