twee users, twee palm handhelds, 1 sync entourage, 1 ical

Ik ben sinds kort ook een mac bezitter. Veel plezier er al van, maar ook af en toe problemen. Voor dit forum de volgende vraag: Op de iBook gebruiken we twee users en elke gebruiker heeft zijn eigen palm tungsten T. Daarvan wil 1 user gebruik maken van entourage om te syncen met isync en de tweede gebruiker wil gebruik maken van ical/adresboek en mail. De instellingen voor de gebruiker (1) met entourage zijn goed en werken naar behoren. MAAR voor gebruiker (2) is het nu niet mogelijk om te synchroniseren met ical/adresboek en mail omdat dan de entourage conduit weer verwijderd moet worden. Blijkbaar gebeuren de instellingen van palmhotsync niet per gebruiker maar per mac. De bibliotheek van hotsync staat namelijk onder harde schijf>bibliotheek>application support > palm hotsync > conduits. Wie heeft het zelfde probleem gehad en daar een oplossing voor gevonden?

Kun je die conduits niet verplaatsen naar de Bibliotheek in de home directory's? Mijn Palm is helaas naar de kloten dus ik kan niet voor je testen of het werkt. Wat ik wel weet is dat het hele conduit systeem nogal brak is maar daar heb je nu ff niet zoveel aan. Een andere mogelijkheid is Missing Sync, niet gratis maar kan het in ieder geval wel. Ik heb de Palm versie nooit gebruikt maar de Pocket PC versie werkt perfect. Missing Sync is overigens ook nog wat uitgebreider dan iSync, je moet er alleen wel $40 voor over hebben.