Tweede SMS melding uitschakelen

Misschien al eerder behandeld, kon het niet vinden: Die tweede SMS melding die je krijgt op de iPhone (als je de eerste melding genegeerd hebt), kun je die uitschakelen?

Kun je toelichten welke sms dat is? Bedoel je misschien het rapport van dat een sms is aangekomen?

Dit zou ik ook wel willen weten ja.

Als je een SMS krijgt, en je kijkt niet op je iPhone, of leest hem niet, dan gaat ie na vijf minuten weer trillen.

Nee, dat kun je helaas niet uitschakelen... Is een nieuwe feature zonder keuze. Er wordt op fora wel veel over geklaagd merkte ik net, dus die optie van het uitzetten zal nog wel komen.

@Xhigh: Nee, heel simpel; ik krijg een SMS met het daarbij horende SMS-geluid. Wanneer ik deze negeer, dus de SMS niet lees en de iPhone gewoon in mijn zak laat zitten, gaat na ongeveer 5 minuten het SMS-geluid nog een keer zonder dat ik een tweede SMS krijg. Ik ga er vanuit dat dit een instelling is maar ik kan hier niks over vinden... [url=http://www.google.nl/search?q=second%20sms%20notification%20iphone]Klink[/url]

Vind dat er op sms gebied sowieso nog wel wat aanpassingen doorgevoerd mogen worden ;-) - deleten van losse sms'jes - copy paste functie danwel kunnen doorsturen - mms

[quote:14c7b37335="mooirood"] Ik ga er vanuit dat dit een instelling is maar ik kan hier niks over vinden... [url=http://www.google.nl/search?q=second%20sms%20notification%20iphone]Klink[/url][/quote:14c7b37335]

Voeg “repeat” toe in plaats van “second”, en voilà! :wink:

Pff, dat is irritant lijkt me. Ik kan inderdaad niets vinden over hoe je dat uit kunt zetten. Ik lees overal dat je hem nu tot 2 keer kunt laten herhalen. Het lijkt mij dat je het dan ook uit kan zetten.

[quote:f0131ea0e4="SPQR"]Voeg "repeat" toe in plaats van "second", en voilà! ;)[/quote:f0131ea0e4]

Ah! :slight_smile: Maar geen oplossing blijkbaar voor dit euvel. Wellicht in een volgende update…

Ha, ik vroeg me al af wat het was... Dan dacht ik 'he, weer een sms' en als ik dan keek had ik er toch maar eentje. Kwam er natuurlijk wel achter op een gegeven moment dat het een herinneringssignaal was.

Ik vind het persoonlijk erg handig. Kan wel eens voorkomen dat je het signaal niet hoort/voelt. Met die herinnering kun je een smsje bijna niet missen.