Ik heb sinds kort een iPhone gekocht en ben nu op zoek naar een tweede telefoon om met duo sim te gebruiken voor uitgaan/werk/vakantie of andere momenten dat de iphone liever niet mee heb. Voorwaarde is dat het een goedkoop, praktisch onbreekbaar & simlockvrij toestel moet zijn met lange batterijduur.
samsung P300
onverwoestbaar volgens mijn ervaring; zelfs wasmachine bestendig
ik weet alleen niet of dit toestel onderhand prijstechnisch al interessant is
Nokia 6300. Extreem populair toetsel, volledig terecht. Ik heb hem zelf inmiddels 2,5 jaar intensief gebruikt en er mankeert nog niks aan. Grote delen zijn van staal en hij is lekker compact. Heerlijk toestelletje en erg eenvoudig.
Nokia 1661, simpel en kan niets. :)
Kan dus weinig stuk, gaat lang mee, en heeft een lampje.
Kost bij nokia.nl zelf EUR 39,00
Heeft een standby tijd van max 500 uur.
Maakt alleen niet zoveel indruk bij uitgaan/werk/vakantie
Ziet er degelijk uit. Ik heb zelf net [url=http://belcompany.nl/shop/frmPrepaidDetails.aspx?toestel=210325&Merk=12/]deze[/url] gevonden. Ziet er net wat mooier uit en ik heb nog ergens een iris-cheque liggen die bij Belcompany kan worden ingeleverd. Ik weet alleen niet hoe 't met die batterij gesteld is.
Die Sony Ericsson T303 blinkt qua degelijkheid niet echt uit. Beetje kleine, priegelige knopjes en het achterklepje is ook snel lam. Als je echt een toestel wilt wat alles kan hebben, zou je kunnen kijken naar de [url=http://www.gsmarena.com/nokia_3720_classic-2867.php]Nokia 3720[/url]. Wel iets duurder (à 150 euro), maar dan heb je ook een toestel wat jaren meekan.
[quote:c4b54ab985="Pete.Z"]Als je echt goedkoop,goed en onbreekbaar zoekt is er maar één toestel dat in aanmerking komt, de Motorola F3.
Ik heb er zelf twee, en het zijn echt perfecte telefoons.[/quote:c4b54ab985]
O, die rekenmachinescherm telefoons!
Heb ik ook 1 gehad, heeft mijn pa nu, dat was de telefoon die ik altijd in het kastje van de auto had liggen, en eentje onder het zadel van de motor. Ook perfect voor op festivals, praktisch waterdicht en onbreekbaar.