Tweedehands iPhone

Ik wil graag een iPhone, maar in verband met de prijs van een nieuwe 4s, wil ik een 2de handse. Waar kan ik het best zoeken, en waar moet ik bij het kopen op letten?

Marktplaats.nl
Tweedehandsmac.nl

Dat je hem ophaalt en niet laat verzenden.
Als je hem ophaalt moet je hem testen.
Serienummer aan de verkoper vragen en [url=https://selfsolve.apple.com/agreementWarrantyDynamic.do]hier[/url] checken of het een echte iPhone is.
Bij het ophalen kijken of op de doos hetzelfde serienummer staat.

Weet wel dat de prijzen van tweedehands iPhone's nog aan de hoge kant zijn.
Misschien moet je toch maar ook eens overwegen om €100 meer uit te geven en een nieuw toestel aan te kopen. Zo heb je ook recht op je garantie en ben je 'zeker' van je aankoop.

Hallo,

Mijn advies is niet doen via marktplaats.. Omdat er veel oplichting mee is als je ze laat bezorgen.. Betaal en je ziet nooit je iPhone. Dus mijn advies koop hem gewoon bij apple.nl, zodat je dan ook garantie hebt, vanuit apple.

Zeker gewoon nieuw bestellen, er kan zo veel mis zijn met zo'n dingetje die je niet merkt als je hem 1 minuutje test..

En qua prijs scheelt het ook niet erg veel, het kost je meer als je "2e-hansje" na een maand kapot gaat, of al kapot is als je hem koopt.

ik zou er vies van zijn.......heeft een of andere goorling tegenaan staan kwijlen en met zijn vieze oorsmeeroren tegen gehangen........LAAT MAAR

Zou ook gewoon een nieuwe kopen...
Wat heeft er allemaal wel niet al aan die handen gehangen????!!!
Koop desnoods een 16 gb, want dat is al genoeg hoor!!

Hoezo: amper nog prijsverschil tussen een nieuwe en gebruikte ? Heb net voor mijn zoon een 4 gekocht voor 225 euro. Daar heb je bij lange na geen nieuwe voor. Je moet inderdaad de boel niet op laten sturen, maar altijd ophalen. Vijf minuten er mee spelen geeft je genoeg indruk of het om een goede of slechte gaat. Je kunt op die manier de batterijduur bijv, niet testen maar mocht die tegenvallen dan zet je er gewoon een nieuwe in. Bij een 4 is dat makkelijk. En over oorsmeer,kwijl en andere zaken. We leven niet meer in de middeleeuwen, zeg. De eerste die ziek is geworden van een iPhone mag zich melden.

Het is voor het overgrote deel glas en aluminium.
Heel smerig kan dat niet worden.

Mijn zoon heeft ook een prachtige tweedehands 4 gekocht.
Dat scheelt toch serieus geld.

Wat een flauwekul, tweedehands scheelt een hoop geld, nieuw zou ik hem ook niet bij de Apple store kopen. Kijk eens op iPhone Kopen Nederland deze biedt nieuwe toestellen aan goedkoper dan de Apple store en ook gebruikte iPhones met garantie. Goede service en goede producten, echt een aanrader.

Je kan toestellen probleemloos op laten sturen (je hebt 14 dagen retourrecht), maar je kan ook een toestel nadat je een afspraak gemaakt hebt ophalen in Almere.

Goedemorgen meneer de Spammer.
Welkom op dit fijne forum, waar zelfs uw soort een luisterend oor wordt geboden.

U had door dat dit topic meer dan twee jaar oud was. Nee, vast niet hè?

Goh! Je bent lekker vroeg actief. Ik zat toevallig eens te zoeken op garantie gebruikte iPhone en toen kwam ik in ene deze website tegen. Ik denk dat een mening van iemand niet tijdgebonden is, dus waarom zou mijn bericht dan als spam gezien moeten worden. Ik ga er maar vanuit dat het nog vroeg is en de hersenen nog niet in volle gang zijn, dus het is je vergeven.

Eerst reactie op een forum, reagerend op een jaren oude topic, en dan ook nog eens geheel toevallig een bedrijf aanbevelen (dat nog niet eens online is?).

En dan gauw wat nieuwe reacties plaatsen, met als zoekterm ‘KarelWillem’.

Mwah… ik twijfel nog even. Goed? :wink:

Ik twijfel mee. Flauw op de man spelen ook van MiRoJo.

Ach, we kennen de pappenheimers. :slight_smile: