U2 in Nederland

Hoi, ik heb vandaag de ganse dag bezig geweest met het vastkrijgen van tickets voor U2 in Brussel, maar ik heb gezien dat de mannen op 13 juli naar Amsterdam Arena komen!

Waar moet ik zijn om tickets te bestellen?

Zijn hier mensen lid van U2.com; bij nader inzien had ik me daar beter lid van gemaakt want ik heb 3u45 minuten bezig geweest voor uiteindelijk de minst goeie kaarten… Maar kom ik ben blij dat ik er bij zal zijn!

Graag had ik ze ook gezien in Amsterdam; is voor mij niet zo heel erg ver!

U2 in Brussel wist ik niet ben dan ook geen muziek fan

[url]http://www.ticketmaster.nl/html/home.htmI[/url]

Lid ja,

Maar ik gan niet naar AMS maar naar DUBLIN

Ik heb al kaartje gereserveerd.

Lance-Bono

Dank je wel Marloez!

Aha zou ik eens moeten bespreken om ooit eens naar Ierland te gaan en een concert van U2 aldaar mee te pikken!

Ik heb wel het idee dat ze een andere europeese stad gebruiken om hun muziek-DVD uit te brengen. Dat zal waarschijnlijk niet Ierland zijn, omdat "Life at Slane Castle" enigsinds recentelijk is!

Live At Slane Castle is imho de beste live dvd van U2 ooit en één van de meest intense concerten ooit gezien.

Het kan ook een Amerikaans concert zijn die voor de live dvd zal gebruikt worden, maar ik gok op Spanje of Portugal (aftelling in Vertigo)…

Voorverkoop Amsterdam Aren 13 juli 2005: vanaf 5 februari (pre-sale U2.com members 1 feb). Ik hoop dat ik er doorheen kom, was afgelopen week nogal een puinhoop @ U2.com. Wellicht zijn er een aantal problemen opgelost.

BTW: Ik vind de ‘Boston’-dvd mooier. Ik vond de ‘Elevation-tour’ geschikter voor indoorconcerten. Ondanks dat Slane in Ierland ligt gaat mijn voorkeur uit naar de registratie van Boston. Yep, heb ze beiden op dvd :stuck_out_tongue:

[quote:19b63f43a7="Corrado"]Live At Slane Castle is imho de beste live dvd van U2 ooit en één van de meest intense concerten ooit gezien.

Het kan ook een Amerikaans concert zijn die voor de live dvd zal gebruikt worden, maar ik gok op Spanje of Portugal (aftelling in Vertigo)…[/quote:19b63f43a7]

Goed, ik ga me als U2 fan ook maar even mengen in deze discussie: ik wacht met smart op een DVD van het ZooTV concert in Sydney in 1993 (als ik het jaar goed heb). Het beste concert ooit. Van welke band dan ook. Wel al op video verschenen, nu nog op DVD.

Ik ga maandag, en de dagen erna, trouwens op jacht naar tickets voor het concert in NYC in mei. Was in oktober 2001 in NYC voor mijn studie, maar vond de kaarten die ik toen nog voor de concerten kon krijgen te duur ($275 per stuk) en was ook niet zeker of het echte kaarten waren. Ik ben wel fan, maar niet gek! Hopen dat het deze keer lukt. Weinig hoop, maar wie niet waagt, wie niet wint!

[quote:713c2233a3="nma"]Goed, ik ga me als U2 fan ook maar even mengen in deze discussie: ik wacht met smart op een DVD van het ZooTV concert in Sydney in 1993 (als ik het jaar goed heb). Het beste concert ooit. Van welke band dan ook. Wel al op video verschenen, nu nog op DVD.[/quote:713c2233a3] En daar heeft nma een puntje. Heb ZooTV Sydney op video maar wacht met smart op de dvd-versie. Volgens geruchten komt ie in de loop van het jaar. Briljant optreden. Die hele tour (in combi met de cd's 'AchtungBaby' en 'Zooropa') was één van de hoogtepunten in de muziekgeschiedenis. Zooropa live gezien op de Goffertwei in Nijmegen. Geweldig!

PS: Mooi boek over U2 on stage is ‘U2 Show’. Ook NL-talig te krijgen. Mooie foto’s en interessante verhalen van betrokkenen. Vanaf de early years t/m de Elevation-Tour.

[img:713c2233a3]http://www.u2book.net/shopimages/U2_show.jpg[/img:713c2233a3]

Te tickets zijn wel heel gegeerd e, Voor het concert in brussel is er op e-bay een ticket voor 1000€ de deur uitgegaan. Als ze nog eens naar belgie komen dan zorg ik ook dat ik een ticket of 3 heb, ff weekje op e-bay en je kan een nieuw powerbook kopen.

[quote:35cf5e8cf6="FreekMac"](...) Heb ZooTV Sydney op video maar wacht met smart op de dvd-versie. Volgens geruchten komt ie in de loop van het jaar. Briljant optreden. Die hele tour (in combi met de cd's 'AchtungBaby' en 'Zooropa') was één van de hoogtepunten in de muziekgeschiedenis (...)[/quote:35cf5e8cf6]

Inderdaad! Is ook een steengoed concert! Het wordt tijd dat dit concert op dvd verschijnt!
Live Under A Blood Red Sky moet ook dringend eens op dvd komen, Popmart Tour & Best Of 1980 - 1990 ook om de zaak volledig te maken!

Voor mij persoonlijk heeft Slane de meeste aantrekkingskracht gewoonweg door de omstandigheden alleen al.

Dan hadden ze Slane één week eerder op moeten nemen en uitbrengen... dat waren de omstandigheden. 1e optreden na begrafenis vader Vox.

[quote:b7ebddfa43="FreekMac"]Dan hadden ze Slane één week eerder op moeten nemen en uitbrengen... dat waren de omstandigheden. 1e optreden na begrafenis vader Vox.[/quote:b7ebddfa43]

Hij doelt wellicht op de WK kwalificatie-wedstrijd Ierland-Nederland die toen aan de gang was… :?

Ja... wat hadden die Ieren een lol. Mooiste 'support-act' ever!

De aandachtige lezer heeft ongetwijfeld de woorden "voor mij persoonlijk" of "imho" opgemerkt. :D

Nee ik vind het stukje voor “Out Of Control” heel mooi, alsook “Kite”. De fanclubs hadden zelfs petities gelanceerd om Slane Castle toch maar op dvd te kunnen krijgen.

YESYESYES!!! Ik heb 4 kaarten voor U2 13 juli in de ArenA. Staanplaats in het veld (vrije keuze). Geweldig: 11.00 startte de pre-sale @ U2.com, 11.15 was er betaald en de bevestigingsmail binnen. Lang leve internet 8)

[img:2931eda93f]http://www.u2.com/site_highlights/images/72_main1.jpg[/img:2931eda93f]

Gefeliciteerd! Ik moet zaterdagnacht nog even staan koukleumen voor het lokale postkantoor......

Ik heb twee kaartjes gekregen voor een datum waarop ik niet kan... :cry: Wie heeft interesse?

ik kan helemaal niet, terwijl ik heel graag wil!

we hebben even een finacieël crisis thuis en dan zijn deze kaartjes echt te duur…

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: