uitroektekentjes bij iTunes

Hey

Ik heb dikwijls last van die vervelende uitroeptekens bij itunes. Dan verliest die ineens, zomaar voor niets, een hele boel links naar nummertjes. Iemand een ideetje om dat tegen te gaan. Kost me altijd uren om die zooi terug op te ruimen.

groetjes

Heb dit ook al aan de hand gehad... geen idee hoe dit komt. Het is wel zo dat ik toen ik voor 't eerst m'n Mac installeerde ik al m'n MP3's in 1 map (music) had gezet en daar ging ie ze dan steeds zoeken. Al de songs die ik achteraf bijvoegde plaatste hij zelf in de map iTunes, binnen de map Music. Ik denk dus dat het misschien ligt aan de plaats waar de liedjes staan, dat ie ze liever in z'n eigen mapje heeft (tenzij dat bij u niet het geval is....) Die liedjes met vraagteken heb ik dus ook steeds opnieuw kunnen gaan zoeken.

Good luck!

Maar het zijn er zoveeeeeel. :cry: :cry: :cry: :cry:

Als het ze allemaal zijn is de kans groot dat bij de voorkeuren je iTunes map verkeerd staat ingesteld. Dit gebeurt vaak na bijv een update van iTunes.

Ik heb het importen afgezet (via Voorkeuren > Geavanceerd > Kopieer bestanden naar iTunes muziek......) en ik hou zelf, dus niet de iTunes folder, de mp3 bestanden bij in de map Music. Zo heb ik een mapje top40, dance, albums, etc. deze sleep je vervolgens naar iTunes en geen problemen meer hoor