Uitstekende vijs

Gegroet, Als ik mijn MBP omdraai zie ik dat er achteraan een vijsje 1à2mm uitsteekt. Gewoon er terug invijzen ofwat? Mvg,

Als ge den justen schroevendraaier der vor ebt kunde da zonder probleem doen ja (even mn dialect bovenhalen)

okidoki, als er iets fout loopt ben jij dan verantwoordelijk :lol: :P Mvg,

Kun je niet even een plaatje maken en posten? Dan weten we waar je het over hebt......

[img:f3a2447515]http://forum.macosx.nl/album_page.php?pic_id=17279[/img:f3a2447515] Mvg,

Vijsje is bij onze zuiderburen een boutje.

Dat zal je denk ik zonder problemen terug draaien als je de goede tools er voor hebt :wink:

Gewoon even langs een Apple Centre. Als je iets kapot maakt, ben je pienut.

maar zo een onschuldig uitstekend vijsje/boutje. Hoe kan dat eruit steken? Heb ik dan iets fout gedaan of is dit een 'producitiefoutje'? Mvg,

Heb je iets uit elkaar geschroefd dan?

mabanee! gewoon is een paar keer de batterij eruit gehaald om alles is te bekijken, maar daar kan het toch niet aan liggen... Mvg,

Niet ongeduldig worden dan..... er komt hier vanavond best nog wel een Hardware-Guru voorbij! :wink:

laat ons hopen! Mvg,

Maar ik heb toch een technisch vraagje.... als machinebouwer mag dat wel he? Is dat een schroefje of een schroefboutje met schroefdraad?

eum, het verschil daartussen is...? 8) Mvg,

Een schroefje met windingen als een parker of een houtschroef of zit er echte schroefdraad M4 of zo op?

Ik versta het nog niet ze :cry: Mvg,

Hij bedoeld het draad wat op het boutje zit. Heel simpel gezegt: Is dit fijn en zit er weinig ruimte tussen (bout draad) of is het grof en zit er veel ruimte tussen (schroef draad)

Misschien is inderdaad de vraag hoe het zo komt interessanter, Want je kan er donder op zeggen dat het blijft gaan. Misschien eventueel locktight er tussen doen.
Nog beter is even langs apple center te gaan wat al op de vorige pagina is geopperd.

Als er nl fijne schroefdraad op zit en je hebt het in en uit elkaar gehad, is er ook een kansje dat je dat boutje er per abuis scheef hebt ingedraaid. daar moet je dus erg voor oppassen.

gewoon terug gaan naar het Apple center lijkt mij de beste oplossing! Bedankt allen! Mvg,