Uitwisselen van een Mac-geformateerde iPod naar een PC

Ik wil mijn iPod-mp3tjes uitwisselen met een Peecee(ik heb nl een Mac), maar de iPod wordt niet herekend.

Iemand een idee hoe dit voor elkaar te krijgen? Of mogelijk is er al ergens een antwoord op dit forum, maar waar?

Houdoe(het mooiste woord van Brabant…tja)

Een Brabander[/b]

Je iPod is oftewel geformateerd voor Mac OF Windows, allebei tegelijk gaat dus niet. Dun zal je moeten kiezen. Hoe je je iPod terug moet formateren staat uitgelegd in je handleiding.

Gebruik in het vervolg ook de zoekfunctie, dit is al meerdere malen gevraagd.

PS: wat heeft je poll met het onderwerp te maken? Zo’n vragen als in je poll worden in de “Apple Lounge” gesteld.

Volgens mij ligt dat aan het feit dat je iPod geformateerd is voor Mac, een iPod die geformateerd is voor MS kan dan wel weer door een Mac gelezen worden.

hoi

een pc geformateerde ipod zou op de pc en op de mac moeten werken.
indien je ipod mac geformateerd is kun je op xp een driver installeren
die het hfs (mac) disk formaat ondersteunt. Ik ben niet thuis in wintel software
maar VT is your friend, zoek eens op hfs onder de windows tab.

Als je ‘driver’ hebt geinstalleerd zou de mac geformateerde ipod
zichtbaar moeten zijn in xp

suc6

obi

Met het programma MacDrive op de windows-compu kan het misschien ook wel. Daarmee kun je ook een target-mode mac aansluiten en bekijken (ook een soort externe firewireschijf).

ik zit nu dus met hetzelfde probleem. ik heb zojuist m'n ipodPhoto op de windowsmachine geformateerd en ik kan hem mooi [b:1dd07555a4]niet[/b:1dd07555a4] gebruiken op m'n mac! Ik zet hem nu weer om op m'n pbook en probeer maar wat met drivers te klooien... ik sta open voor meer tips!