Uitzenggemist eindelijk te bekijken op de Mac!

De publieke omroep is niet zo publiek als ze eigenlijk horen te zijn!

Maar eindelijk is er een programma MissedYouToo waarmee er op de Mac (lees Intel Mac) ook naar Uitzendinggemist kan worden gekeken…

[img:c43786434c]http://www.macned.nl/forum/modules/gallery/albums/album35/Afbeelding_1_002.sized.png[/img:c43786434c]

Het programma kun je hier downloaden;

Wat een topprogramma ! je bent een held , heel erg bedankt !

Intel only is alleen natuurlijk niet echt de bedoeling. Heb je ook een link naar de pagina eromheen? Nu alleen een dmg gekoppeld (daar houden auteurs bovendien meestal niet van) Overigens blijft CocoaJT ook erg goed. Ik haal gewoon 5 streams tegelijk op (zoveel kunnen er tegelijk lopen met ieder volledige downloadsnelheid) en kijk ze FS met Quicktime.

[quote:4de71692f3="Martiniman"]Intel only is alleen natuurlijk niet echt de bedoeling.[/quote:4de71692f3] Klopt ook niet: het draait ook op mijn G5.

er staat toch niet intel only ?

er staat dat het nu ook eindelijk werkt op de intel mac.
hiervoor konden we haast geen uitzending gemist kijken omdat flip4mac het meestal niet deed.

Bij mij doet het programmaatje helemaal niets. Veschijnt even in het dock, en verdwijnt dan weer. M.a.w. ik vermoed dat het alleen maar draait op Tiger, en niet op Panther(mijn OS)

Ik zou het progje graag downloaden, maar ik krijg een foutmelding...

@MrJvG: kun je het niet even op megaupload.com (oid) zetten?

heb hem even geupload voor jullie

http://files.filefront.com//;6221107;;/

Held! Ik had nooit echt problemen met het bekijken van streams, maar dit werkt wel zoveel effectiever.

Zijn er toevallig al plannen om er andere leuke geintjes in te gaan bouwen? Het kunnen abonneren op een stream en het automatisch downloaden van nieuwe afleveringen bijvoorbeeld? Al die VODcats-grapjes zou je hier natuurlijk in theorie ook mee uit kunnen voeren. Ik weet dat ze zelf ook met iets dergelijks bezig zijn, maar wie weet hoe lang dat duurt. ;).

De link uit de OP werkt overigens prima hoor, het is alleen even een kwestie van dat extra puntje van de URL afslopen.

het werkt heel simpel, thanks MrJvG... het werkt op een iBook G3 PPC 10.4.8

Zeer hartelijk dank. Prachtig.

Het schijnt dus zo te zijn dat het programma niet allen voor Tiger en Intel gebruikers werkt maar ook onder oudere Mac's!

Ooh jullie hoeven mijn niet te bedanken hoor, kwam het programma bij de buren van MacNed tegen :wink:
Volgens een lid daar kun je de streams ook in VLC openen en dan schijnt de beeldkwaliteit stukken beter te zijn!

[quote:bc68d17a39="MrJvG"]Het schijnt dus zo te zijn dat het programma niet allen voor Tiger en Intel gebruikers werkt maar ook onder oudere Mac's!

Ooh jullie hoeven mijn niet te bedanken hoor, kwam het programma bij de buren van MacNed tegen :wink:
Volgens een lid daar kun je de streams ook in VLC openen en dan schijnt de beeldkwaliteit stukken beter te zijn![/quote:bc68d17a39]

Natuurlijk tòch bedankt.Maar je zegt dat het ook werkt onder oudere Macs. Maar je bedoelt kennelijk de computer, niet het systeem. Want ik heb Panther, en daarop doet het programmaatje het niet, zoals ik al in een eerdere reactie meldde!

Lekker die oplossing. Die link is zo dood als een pier :(

Gewoon eerst lezen voor je post...

[quote:846afa9d37=“Nietzman”]De link uit de OP werkt overigens prima hoor, het is alleen even een kwestie van dat extra puntje van de URL afslopen.[/quote:846afa9d37]

[quote:0a36fff67d="podder"]Lekker die oplossing. Die link is zo dood als een pier :([/quote:0a36fff67d]

je moet alleen een paar puntjes weghalen…

http://homepage.mac.com/ishhurwitz/MacFreak/missedYouToo.dmg

Werkt hier perfect. Las het ook op MacNed. Heerlijk los programmaatje ervoor waarbij ff geen browser bij nodig is. En de opzet is lekker simpel, zoeken en kijken. Al heeft dit programma vele mogelijkheden die er nog bij zouden kunnen.

Over VLC waar ze het op MacNed hadden:

Je moet in je browser de uitzending starten (wat dan niet werkt vaak), dan de paginabron erbij pakken en daar zie je een link die eindigd op .asf, deze kopiëren en openen met VLC.

Komt de maker van dit handige programmaatje ook hier op de site? Is het een bekende van ons?

Bestaat er eigenlijk een gelijkaardige site/programma voor de Belgen?