Uitzenggemist eindelijk te bekijken op de Mac!

Werkt niet..Telkens zegt 'ie dat de stream niet geopend kan worden.

Kies je wel voor iets recents? Sommige oude vermeldingen werken niet meer. Neem bijv. iets van gisteren, De Wereld Draait Door of zo

ook gedownload maar stream niet aanwezig , iemand wel een goed stream?

het beste is iets te kiezen wat redelijk recent is, neem dus zoals ik eerder zei, bijv. De Wereld Draait Door van 22 november.

ok zal het eens proberen ,

via kijkdirect.nl heb je ook videostreams btw van bijvb Holland doc enz

Ik heb net even een link op m'n site gezet. Moggen jullie ook als lokale mirror eventueel gebruiken.

www.appeltjesfris.be (staat nu nog boven aan)

Groetjes.

Kan hem wel downloaden en in programma-map slepen, maar openen doet ie niet..

Iemand enig idee

Heb gewoon Tiger

Ik gebruik Tiger op een G4. Werkt prima. Net even het journaal van eergisteren gestart.

Hans

He,

Hoe kan het dat Missed You Too de ene keer in real verschijnt (en het dus niet doet bij bijvoorbeeld De Wereld draait door) en andere keren gewoon die verrekte windowstroep start??

...omdat er blijkbaar geen versie in Real beschikbaar is. :wink:

Ik heb ontdekt dat wanneer je uit de bron een stream wil knippen en plakken naar CocoaJT, je sinds een paar weken moet zoeken naar .rm ipv .asf. Vreemd hè? Ze ondersteunen geen Real meer maar de links zijn wel voorzien van Real extensie. Die wordt vervolgens met Javascript omgebouwd naar .asf. Nu dus: Real stream zoeken (niet die van klootwijkaanzee) Knippen Plakken in QT of CocoaJT en daarbij de extensie van .rm in .asf veranderen.

Ik heb één keer een uitzending kunnen bekijken. Sindsdien krijg ik alleen maar de meldingen "Helaas kan de sstream niet worfen gestart" en "Connection / Unsupported Transport" met het nummer "461". En ik werk gewoon met Tiger.

Ik weet niet of er al een linkje staat, maar er is een nieuwe versie uit. Zie [url]http://www.xs4all.nl/~blamot/missedYouToo.dmg[/url] Ziet er wat beter uit, en je kunt 3fm beluisteren :)

[quote:c162e9e5e6="jeroen.p"]Ik weet niet of er al een linkje staat, maar er is een nieuwe versie uit. Zie [url]http://www.xs4all.nl/~blamot/missedYouToo.dmg[/url] Ziet er wat beter uit, en je kunt 3fm beluisteren :)[/quote:c162e9e5e6] 3FM kan gewoon beluisterd worden in iTunes... dus waarom moeilijk doen ?

De beelden en geluid komen bij mij stotterend over, kan ik hier-aan zelf iets veranderen?....

Hoi unSOUND, waar kan ik 3FM vinden in iTunes? Thx

[quote:43c142bee9="unSOUND"]3FM kan gewoon beluisterd worden in iTunes... dus waarom moeilijk doen ?[/quote:43c142bee9] Ik zeg ook alleen dat het er nu ook in zit, kan handig zijn. Waar dat bestand voor 3fm in iTunes stond weet ik niet meer, ik zal even zoeken :)

edit:
gevonden:
http://members.home.nl/esquare/radio/

Waarschijnlijk domme vraag: hoe zet je dat in iTunes?

Rechtermuisklik (control klik) op radio 3 en kies 'bewaar doel als...' en sla het bestand ergens op. Zoek het bestand op, rechtermuisklik (of control klik) erop en open met iTunes. Dat moet werken volgens mij. Succes! :D

Gelukt! (met een omweggetje maar goed...staat nu in een afspeellijst). Bedankt.