uitzetten van mijn Mac

Weet iemand raad: Ik draai 10.3.9 op mijn Mac, maar kan al van het begin via de optie "zet uit" onder het appeltje mijn computer niet uit zetten. Uitzetten lukt wel vanuit een aangemaakte testgebruiker, het zal dus een kwestie zijn van voorkeuren. Welke voorkeuren dien ik nu te wissen wil ik vanuit de hoofdgebruiker kunnen uitzetten? Thanks, felix

probeer eens je permissies je herstellen.

nu merk ik dat ik mij niet precies heb uitgedrukt. Ik kan hem wel uitzetten, maar dan blijft de computer ergens in het uitzetten hangen en blijft het scherm blauw en kan ik alleen nog maar de stroom onderbreken. Dus dat lijkt mij geen zaak van permissies. Ik kan hem uitzetten, maar tijdens het uitzetten blijft hij hangen. Dus andermaal: wie weet raad?

misschien een rare vraag maar hebbie al je programma's wel afgesloten............ :?

[quote:ad03618dc4="felix5"]nu merk ik dat ik mij niet precies heb uitgedrukt. Ik kan hem wel uitzetten, maar dan blijft de computer ergens in het uitzetten hangen en blijft het scherm blauw en kan ik alleen nog maar de stroom onderbreken. Dus dat lijkt mij geen zaak van permissies. Ik kan hem uitzetten, maar tijdens het uitzetten blijft hij hangen. Dus andermaal: wie weet raad?[/quote:ad03618dc4]

Hoe lang wacht je dan ? Of laat ik het anders formuleren : wacht eens een hele tijd, misschien dat er een foutmelding komt ofzo waarmee je uit de voeten kan. Ik heb het hier wel eens met limewire en A-msn. die paketten draaien dan nog op de achtergrond.
Heb je ook netwerk drives gemount / idisk ?

ja fileshare programma's blijven draaien mits je je instellingen goed heb staan