Umax scanners - Bericht over umax scanners drivers OSX

:D Ik heb een bericht gekregen over umax scannerdrivers voor OSX wie hier belangstelling in heeft zal ik het even na je toemailen.

JJmac

Ook iets gehoord over Heidelberg Linoscandrivers voor OSX? Daar zit ik met smart op te wachten....

??? Gatekeeper,

Mmm, iets gelezen in de trend van Silverfast en magicscan zal het nog proberen terug te vinden.

Geef je e-mail maar even dan mail ik je het bericht toe.

JJmac

yep interesse Umax user hiro... mk

maar eh waarom niet hier posten?

anders naar mailking@mac.com

GrtZ
:wink:

Yep, hier ook een bezitter van een oude UMAX scanner... ehm ik vind het wel vreemd, kun je niet gewoon zo'n lijst hier dumpen?

Mail maar naar tantesusanne@hotmail.com

thnx!

Heb wel interesse. Komen die drivers van UMAX of zijn het third party-drivers? Voor mijn ouwe S12 vista is het volgens UMAX zelf te laat.... Maar waarom dump je de link niet gewoon hier? Scheelt jou ook weer een hoop werk, gezien de interesse in deze korte tijd. Of spaar je e-mail adressen ;) . A.d.h. van je antwoord zal ik mijn e-mail adres sturen.

Toch alvast bedankt voor je moeite.
groeten,

Hans

[quote:post_uid0="JJmac"]??? Gatekeeper,

Mmm, iets gelezen in de trend van Silverfast en magicscan zal het nog proberen terug te vinden.

Geef je e-mail maar even dan mail ik je het bericht toe.

JJmac[/quote:post_uid0]
hiersilverfastkunnen jullie silverfast compatible scanners vinden.Ook voor OSX.

Ik hoop dan eindelijk mijn Astra in OS X aan de praat te krijgen. Ik zal je ff mailen. Maar eh, is het geheim of zo, dat het niet gewoon in het forum kan?

Ik heb ook een UMAX scanner! Als je info hebt mail mij dan ook ff. ThanX! Of post het hier, geeft niet als het lang is. Of schrijf er een artikel over als het erg opmerkelijk is ;-)

Bij Umax site is in ieder geval nog niets veranderd. Ze weten nog steeds niet van OSX is:

Search UMAC.COM:
where: KnowledgeBase, contains: OSX
"Sorry, No pages were found! Please search again."

Op 'mac' of 'Apple' of '10.2' trouwens ook geen hits. Mooie knowledgebase! ???

:D  :D  :D   Als iemand mij kan vertellen hoe dat gaat zal ik de mail hier posten Ik ben iemand die ook nog geen 30 % van de mac gebruikt?

Sorry,

JJmac

...knip of 'appeltje C' de geselecteerde tekst uit je mail en 'appeltje V' het in het veld waar je normaal je macosx forum teksten typt... :)

Hello, UMAX will made the Mac OS X driver for the actually scanner family first. Probable we don't produce driver for any older Scanner.

Good news!!!

As of now you can scan with Powerlook 1100/1120, Powerlook III, Powerlook 2100XL and Astra 6400/6450 scanner using UMAX Mac OS X driver.

As of now you can scan with many UMAX SCSI scanner and Mac OS X with Silverfast Plugin for PhotoShop 7.0. Device list:

Astra 600 S
Astra 1200 S
Astra 1220 S
Astra 2400 S

Mirage 16 DL
Mirage II
Mirage II SE

Powerlook (eins)
Powerlook II
Powerlook 2000

VistaScan S12

For more Information see http://www.silverfast.com/osx/en.html please.

Please include original mails when replying.
Bitte immer Original-Mail bei Antwort mitschicken.

We hope to be able to help you with our hints.
Wir hoffen Ihnen mit unseren Tipps helfen zu können.

Sincerely yours/M. f. G.

Joachim Hampel
jh@umax.de

UMAX Systems GmbH European headquaters
Technical Service Center
Formerweg 9

47877 Willich

Support Telefon 0190 151545 (0,62 Euro/Min.)
or/oder
support@umax.de

----- Original Message -----
From: UMAX Support
To: jh@umax.de
Sent: Tuesday, October 08, 2002 10:16 AM
Subject: Fw: Umax Support-Anfrage Nr.8738

MfG
Uwe Jakubowski
UMAX Techn. Support

Bitte senden Sie den bisherigen Schriftwechsel immer bei einer Rückantwort mit !
Lesen Sie auch:
http://www.umax.de/faq_scanner.htm
http://www.umax.de/support/faqs.php
http://www.umax.de/support/treiber.htm

Subject: Umax Support-Anfrage Nr.8738

Content-Type: text/html; charset=ISO-8859-1

:wink:

goed nieuws dus.. ff testen binnenkort.. nu geen tijd... salut mk

Hoi,

helaas, ik dacht even support te krijgen voor m'n 1120u (usb)

Dit is al redelijk oud nieuws, een paar maanden geleden ben deze 'drivers' ook al tegengekomen.

In umax heb ik weinig vertouwen dat ze een driver voor usb scanners zullen leveren.

Mogelijk dat het opensource linux project SANE in de toekomst een osx port krijgt, voor SANE zijn namelijk wel een aantal umax usb drivers beschikbaar.

grtz,

mk1-RVenge

Ha mijn powerlook 2 staat ertussen (is ook nog maar jaartjew oud ofzo) Morge ff checken!