ummm Roxio!?

the register vertelt me dit: Roxio sells software core, adopts Napster shell

http://www.theregister.co.uk/2004/08/10/roxio_turns_into_napster/

Dit doet me denken aan de ICT-bubble: iedereen doet mee aan de goldrush, anders hoor je er niet bij...

[edit]

De brandsoftware kan op de Mac wel een update gebruiken (extra ‘pc’ features) dus wie weet heeft de nieuwe eigenaar flinke plannen! Verder is Roxio zelf ook weer een samenraapsel van wat winkelen: Easy CD Creator is in het verleden ook aangekocht om het marktaandeel van Roxio op te krikken. Easy CD had op haar beurt CeQuadrat just!burn opgeslokt.

Ik denk dat het maken van brandsoftware steeds minder geld oplevert: XP (+WMP)en OS X (+iTunes) kunnen dat immers zelf al. Om winst te maken moeten nieuwe markten aangeboord worden, maar om dan als 99e speler nog de online-muziekmarkt in te stappen tussen de bedrijven met het grote geld :money: lijkt me een beetje risicovol. Ach ze moeten doen wat zij denken dat het beste voor hen is.

hmm, weet ge, kmis nog altijd de mogelijkheden van nero op de mac, al die extra programmas die bij toast op mac zitten, zijn voor mij redelijk zinloos, wat dit niiet is, goei overburn-mogelijkheden, ondersteuning van 800 mb cds, .......