Weet iemand hoe ik de tryout versie van Photoshop CS2 kan 'uninstall-en'?
Ik wil namelijk Creative Suite 2 installeren maar deze geeft de melding dat ik eerst de tryout versie van Photoshop CS2 moet verwijderen.
Alleen de map Photoshop CS 2 Tryout van de HD verwijderen lijkt mij niet voldoende, er staat wel nog ergens een bestandje in de preferences die dan voor problemen zorgt, of niet?
Controleer je Preferences map in je Bibliotheek (Library) in je gebruikers map (Home folder) en ook de Application Support map in de normale Library (/Library)...Zie je iets staan van Adobe?
Apple F en zoeken naar alles wat met dat adobe pakket te maken heeft, en weg gooien.
Zover ik weet maken die adobe pakketten onder de library.. application support (ofzoiets), map adobe aan met diverse zaken. Dit doet hij onder de Hoofdmap Library, en onder je user account library. Volgens mij is het zaak om alles weg te gooien. Dan ben je er vanaf.
Tenminste zo gebruik ik de uninstaller van de mac :mrgreen:
heeel wat beter dan het registry en dll geouwehoer op de wintendos.
Trouwes zit te denken, als je de tryout installer probeerd, zit daar geen deinstallatie optie in ? Meestal kun je kiezen voor Standaard installatie/ custom / deinstallatie of iets in die trend.