Uninstaller app

Ik ben op zoek naar een Uninstaller app. Nou heb ik Appzapper wel gebruikt, beviel me wel goed alleen na 5x moet ik betalen en ik heb toch liever een gratis programma.

Spotlight ?

Het app zelf, het voorkeurenbestand, en eventueel nog iets in Application Support en de Caches. Dat verwijderen en alles is weg. De meeste software is op die manier erg eenvoudig te verwijderen, en sinds Spotlight is het inderdaad helemaal simpel, want je kunt gelijk vanuit de Spotlightresultaten de boel via rechtsklikken verwijderen.

desinstaller , alleen nuttig voor .pkg

andere progsels kun je gewoon in de prullemand flikkeren en eventueel de .plist weg gooien

hier te vinden

Helaas zal bij sommige programma's niet echt alles verdwijnen. Op die manier kunnen ze voorkomen dat je een demo nog een keer installeert en zo nooit betaalt... :D

Maar goed, ‘Yank’ (Macupdate.com en Versiontracker.com) zou een programma kunnen worden wat ècht alles verwijdert, maar vooralsnog werkt dat nog niet helemaal (denk ik). Ik heb het met een paar kleine progjes geprobeerd, waarvan ik wist dat er nog iets anders geïnstalleerd werd. Ik ga het nog een keer testen, maar overtuigend was het tot op heden nog niet. :?

[quote:0c69f304a8="JeePee"]Helaas zal bij sommige programma's niet echt alles verdwijnen. Op die manier kunnen ze voorkomen dat je een demo nog een keer installeert en zo nooit betaalt... :D [/quote:0c69f304a8] Dan wordt er nog iets onzichtbaars in de preferences geinstalleerd. Met Whatsize zijn ook deze invisibles op te sporen en te deleten. http://www.id-design.com/software/whatsize/index.php

Hé, dat ga ik eens proberen. Dus echt alles laat Whatsize zien? Want Spotlight is nogal selectief... :|

Alles! :)