Unison, leuk progje maar deugen die newsgroups wel?

Ik kan prima onderwerpen bekijken en ook losse files, maar als ik er eentje wil hebben dan maakt Unison vrolijk een mapje alt.binarie.xxxx aan op mn bureaublad met niks erin? What the ****? doe ik iets fout?

Wat dat betreft is Unison nogal omslachtig. Ik sleep bijvoorbeeld plaatjes maar naar m'n desktop... Ik ben versie 1.5 aan het beta testen, ik zal het eens ter sprake brengen dat het programma ook op dat punt verbetering kan gebruiken.

hier nooit problemen met Unison, trek vaak genoeg wat leeg..

Komt netjes te staan waar ik het wil hebben :slight_smile:

Ik heb ooit nooit problemen gehad met Unison. Die lege mapjes ontstaan onder anderen als jij aangeeft een stuk of 20 nieuwsgroepen leeg te willen trekken, maar Unison is nog niet aan alle groepen toe gekomen. Ook een lamme provider die alleen maar (neganoeg) lege groepen op zijn server heeft staan kan een reden zijn. Misschien eens een beetje spelen met de instellingen of wat meer info posten?

De binnengehaalde bestanden staan overigens in de Caches map van je Bibliotheek...

Ah, ik had mn bureaublad aangegeven. Geen idee hoe dat kan maar idd! Maar zelfs een mp3 tje wordt getoond als 100 K dat kan toch nooit?