Unreal Tournament 2003 voor de Mac - "Ho,ho,ho...it's X-mas time"

Hij komt eraan Unreal Tournament 2003 voor de Mac!! [url=http://www.insidemacgames.com/news/story.php?ArticleID=6230]Westland over UT2k3 Mac OS X[/url] Nog maar een paar nachtjes slapen dus...en dan....KILLING SPREE!! :p  :p

heeft al iemand iets gelezen over de systeemvereisten want ik denk dat die redelijk hoog liggen. En ik wilde nog wel een jaartje wachten met mij een nieuwe computer. Denk dat ik mijn plannen ga moeten herzien

UT 2003 demo is -bijna- uit! Alleen voor pc? Geen idee. Lees en spit zelf... [url=http://planetunreal.com/#PQN387889]link[/url]

voor X zal dat wel met Xmus worden.. dus nog wel ff langer dan een paar nachtjes... helaas... maar met mijn G3 - 400 zal het toch wel nix worden... dus ff sparen voor iets heftigers...

mk

WIII draait wel toffie

Oh ik kan niet wachten.

Is er eigenlijk de gewone UT voor OS X?? Ik dacht dat ik een beta versie een paar maanden geleden zag op download.com. maar ik kan hem nu nergens meer vinden. Weet iemand waar de demo UT voor OS X is gebleven??

Dennis

Dennis, heb je UT voor X nou al? Zo niet, stuur mij even een mailtje, dan stuur ik je 'm via iChat of gewoon via Mail ok?

mail2amsterdam@wanadoo.nl

Heb 'm al geinstalleerd, werkt goed. Tot nu toe LOL :wink:

Dan draait ie toch onder X zonder geluid of niet? of heb je een andere versie al?  mk

Nee, ik heb nog geen UT voor X, maar is dat niet veeeel te groot om eventjes naar mij toe te sturen??

Dennis

[quote:post_uid14="dennis"]Nee, ik heb nog geen UT voor X, maar is dat niet veeeel te groot om eventjes naar mij toe te sturen??[/quote:post_uid14] Je kunt hem bij [url=http://www.macupdate.com/info.php/id/6369]MacUpdate[/url] downloaden (1603 KB).  :p

Sorry, ik had het over de demo versie van UT. Is die er al voor OS X??

Dennis

En nu ben ik in de war.  :0

Dag A'dam,

ben je stiekum beta tester, en stuur je ons om de tuin? :slight_smile:
nou ja… ene waneer kan ik je nu eens fraggen :slight_smile:

mk

Allemaal leuk en aardig hoor, maar is er nou een UT demo voor OS X??

Dennis

Voor zover ik weet niet... :(

maar er is al wel een preview video, waar we dus nix aan hebben, en waarvan de kwaliteit ook nog pet is. Maar als je de .zip versie download, zit daar een mpg in die nog wel meevalt qua kwaliteit.

hou de officiele pagina maar goed in de gaten de komende tijd…

mk -  alway here to frag u're ass

Dan is het maar wachten op UT 2003 als mijn maccie dat trekt.

Dennis

Shit shit shit, mijn favoriete server gaat binnenkort over op UT2003 *ARGH*  :angry: Nog dingen gehoord voor de Mac-versie mensen?

MailKing, laten we binnenkort fraggen ja, goed plan, I'll fire up the server!  :p

Gaat trouwens ook harstikke goed via GameRanger... makkelijk elkaar vinden en hosten van een game... je kunt dan nog ff in een chat venstertje met elkaar kletsen over welke map en wat voor een soort spel je zou willen spelen, al is de host, die daar de laatste vinger in heeft natuurlijk.. ook leuk te vermelden is dat diegenen die een microfoon hebben, hier ook kunnen praten met de rest....  mk... so when you're ready.... Frag and Flag

Niet alleen game-ranger maar er zijn ook andere programma's die alleen UT servers laten zien. Kijk maar eens op download.com zal je er vast wel een paar vinden. Game-Ranger vind ik wel de beste omdat je dan ook kunt chatten en omdat het veeeel spellen ondersteund!

Dennis

Jongens, koop een webcam, installeer iVisit als die er is voor OSX (ook dit najaar, nu dus zo'n beetje) en spreek daar af. Kun je ook elkaars ergernis zien LOL