Unreal Tournament 2003, Waar spelen jullie?

Ik heb net een uurtje of wat zitten spelen, maar wat ben ik SLECHT in dat spel! Wat ik me afvroeg is waar jullie spelen? Spreken jullie steeds af via GameRanger of komen jullie elkaar zo af en toe eens tegen? ;] Ik wil wel eens ingemaakt worden door bekenden. ;]

We spelen vrijwel elke avond een putje UT, vooral de oude, aangezien 2003 full nog niet uit is.

Waar? iVisit of iChat! :slight_smile:

Voornamelijk in mijn verbeelding op een nieuwe 970, want mijn Cubeje is te traag :cry:

Wij hebben pauze van 12:15 tot 1300... (Eiskoud en DutchBob) wie wil er spelen en waar vinden we jullie?

Adriaan, is het een idee om Novahost een beetje bandbreedte af te laten staan waar alleen Macosxers elkaar kunnen afmaken in plaats van de helpen? :innocent: Zie het als een verkapte chatclient haha

Is alleen voor masochisten, Adriaan en Amsterdam zijn te goed...

Okidokie, ik heb een .Mac account aangemaakt (dat wilde ik toch al een hele tijd gaan doen, eerst maar een trial genomen) en zit nu op iChat, maar hoe vind ik jullie daar? ;]

Ik heb alleen de UT2K3 demo, en met compleet ingemaakt worden heb ik geen probleem hoor, als ik 1 of 2 kills voor elkaar krijg voel ik me al rambo ;]

Computer te traag

[quote:9b4a5363bd="Mirg"]Okidokie, ik heb een .Mac account aangemaakt (dat wilde ik toch al een hele tijd gaan doen, eerst maar een trial genomen) en zit nu op iChat, maar hoe vind ik jullie daar?[/quote:9b4a5363bd]

Log 's avonds 's in zo rond half 10 op macosx (in iChat appeltje G en dan: macosx) of connect ff persoonlijk met mij of Ams of Aad ofzo :stuck_out_tongue:

[quote:c7aeb475a5="Flipstra"]Adriaan, is het een idee om Novahost een beetje bandbreedte af te laten staan waar alleen Macosxers elkaar kunnen afmaken in plaats van de helpen? :innocent: Zie het als een verkapte chatclient haha[/quote:c7aeb475a5]

Hier heb ik al aan gedacht, etc. etc., maar weet je hoeveel dataverkeer MacOSX.nl kost? Bandbreedte is niet gratis helaas. Dus ik zal nog wel ff kijken :wink:

Elke avond een potje UT meestal zoals Aad al zei. Ik host meestal de game. Zoek ons op iChat of iVisit. Hoe meer zielen hoe meer doden. You are so welcome....

:wink:

tot binnenkort adriaan en amsterdam.

ennuh thnx voor de gezellige avond afgelopen vrijdag

greetzz

Die "afgelopen vrijdag" lijkt wel eeuwen geleden en we hebben ook bizar weinig UT gespeeld de afgelopen tijd. Vandaag is de releasedatum van UT2K3 voor Mac maar geen winkel die UT heeft liggen, sterker nog, ze weten niet eens wanneer de leverancier UT krijgt. Ik geloof dat ik gek word.

Zeg ehm. Als ik klaar ben met motorrijden, gaan we dan weer spelen soldiers?

Ik sta al in vol tenue te wachten :lol: :lol:

[quote:52f83988e0="Adriaan Mol"][quote:52f83988e0="Flipstra"]Adriaan, is het een idee om Novahost een beetje bandbreedte af te laten staan waar alleen Macosxers elkaar kunnen afmaken in plaats van de helpen? :innocent: Zie het als een verkapte chatclient haha[/quote:52f83988e0]

Hier heb ik al aan gedacht, etc. etc., maar weet je hoeveel dataverkeer MacOSX.nl kost? Bandbreedte is niet gratis helaas. Dus ik zal nog wel ff kijken ;)[/quote:52f83988e0]

Is er wel een Mac OS X Server module te krijgen voor UT2003? Misschien dat ik een UT server kan opzetten op onze XServe, voor test doeleinden natuurlijk :wink:

[quote:9de371267e="Amsterdam"]Zeg ehm. Als ik klaar ben met motorrijden, gaan we dan weer spelen soldiers?[/quote:9de371267e]

Zekers… ik sta al springend te wachten :stuck_out_tongue:

Heya mag ik ook mee spelen? Ik heb vet geoefend ;)

Hmm, mag ik ook meedoen :roll: ? Gisteren de demo van UT-2 eindelijk eens uitgeprobeerd. Ik wilde wel eens zien wat dat dan precies is waar iedereen het nu de hele tijd over heeft. Geheel onverwacht vind ik het helemaal te gek. Dit wordt weer een (tijdelijke) verslaving vrees ik... :P

ps. geen grappen over bommen en granaten svp… :wink:

[quote:8964504f30="Amsterdam"]Elke avond een potje UT meestal zoals Aad al zei. Ik host meestal de game. Zoek ons op iChat of iVisit. Hoe meer zielen hoe meer doden. You are so welcome....

:wink:[/quote:8964504f30]

Dus… :stuck_out_tongue:

Hier ook nog maar ff plaatsen :D YEAH 8)

[img:cb0be40297]http://www.slabface.com/img/UT_syndic_2e.jpg[/img:cb0be40297]