Unreal Tournament 2k4

WIe heeft 'm al gespeeld ? (Demo)

Ik heb 'm op mijn 17" 1.25 ghz iMac met 512 mb gespeeld, en hij loopt echt kut.
In 800*600 wil 'ie niet eens fatsoenlijk spelen, ik haal net 10 fps, terwijl ze een 800 mhz G3 als systeemeisen stellen :expressionless:

Op m’n 1.66 ghz (XP2000+) PC daarentegen met een crappy GF4MX videokaart loopt 'ie flink soepeler, al is 30 fps nog vrij weinig.
Nu is die FX5200 in de iMac ook geen snelheidsmonster, maar ik had toch zeker meer verwacht, of zou het nog een slechte port zijn ?

THPS4 vind ik trouwens ook in latere levels slecht lopen, en ook daar stellen ze een G3 800 als minimum…

Hebben jullie dit ook ?

ik heb het nog niet binnen staat de hele dag al aan en heb pas 32mb binnen hebben jullie daar ook last van????

Ilja
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

##

Inderdaad, heb dezelfde Mac (17") met 768 MB. UT2004 is echt niet vooruit te branden. Zelfs in 800x600 met alle effecten uit. Maar snel weer van mijn harde schijf afgegooid...

Dus soms is een pc beter dan een mac.. Op 1280x1024 en alles maxed out gemiddeld 50fps op mijn pctje: amd athlonXP 2000, 512MB ram, geforce4 ti4200 128MB,Asus Nforce2-deluxe, [url=http://www.coolermaster.com/index.php?LT=english&Language_s=2&url_place=product&p_serial=CAC-T01-EK&other_title=0]behuizing[/url]. kosten van het systeem: ongeveer € 650,- :mrgreen:

##

[quote:fa87a55fc1="johnny_cash"] wees maar niet ongerust zelfs op mijn G5 dual 2 ghz draait hij verrot !!!![/quote:fa87a55fc1]

Vreemd bij mij op dezelfde machine gaat hij als een speer in de hoogste standen met een resolutie van 1024. Zelfs lekkerder dan de 2003 versie. Met 2 1/2 Gb geheugen erin. Misschien dat dat scheelt?

Bij mij (allles op low en effecten uit) draait t ook voor geen meter. (eMac 1Ghz/768 Mb) 2k3 ging nog wel daarintegen.

btw Hoe kan je zien hoeveel fps je draait?

er zal wel heel snel een update komen.. dan zal hij een stuk beter draaien.. :)

Het downloaden duurde bij mij oko 6 uur ja...slechte mirrors.

FPS kan je zien door de console op te roepen (~ tilde knop naast de “Z”), en dan zonder quotejes ‘stat fps’ in te typen.

Ben benieuwd naar de final versie, hoewel ik dit eigenlijk ook maar prut vind.
UT blijft mijn favoriet na al die jaren.

Op mijn mac g5 draait hij vlekkeloos 8)

gaaf spel man :mrgreen:

Op mijn G5 1.6 met FX5200 draait hij redelijk, niet super. Zal stats teller zo ff proberen.

Maar gamen is niks voor een Mac. Eigenlijk een PC ook niet. Toen ik nog een WindDoos had zat je eerst heel lang te tweaken etc. voordat het een beetje liep. Nee gamen moet je op een console doen. Alle games draaien goed, en lekker vanaf de bank, veel relaxter. Just my 2 cents

Greets
Tristan

[quote:75f85247cb="alien"]Dus soms is een pc beter dan een mac.. Op 1280x1024 en alles maxed out gemiddeld 50fps op mijn pctje: amd athlonXP 2000, 512MB ram, geforce4 ti4200 128MB,Asus Nforce2-deluxe, [url=http://www.coolermaster.com/index.php?LT=english&Language_s=2&url_place=product&p_serial=CAC-T01-EK&other_title=0]behuizing[/url]. kosten van het systeem: ongeveer € 650,- :mrgreen:[/quote:75f85247cb]

ehmmmmmmm soms is een PC programma beter geschreven dan een equivalent Mac programma zullen we maar zeggen.

UT2004 draait hier lekker hoor, dual G5 1.8, radeon 9800 PRO. Zo’n 80 fps gemiddeld :stuck_out_tongue:

je hebt toch geen mac om te gamen....

Mijn NES 8 bit is ook niet meer wat het geweest is..

Waarom niet een keertje plezier beleven op de mac ? Ik heb 'm puur als leisure-computer. Een console is me te duur, en bovendien snel gedateerd.

Vandaar :slight_smile:

[quote:8a2352b0a0="wiedo"]je hebt toch geen mac om te gamen....[/quote:8a2352b0a0]

Nee maar wie een personal computer heeft doet ook wel eens spelletjes.

Op mijn 17 inch iMac 1.25 ghz 256mb draaid hij ook voor geen meter, ik dacht dat het aan het ramgebrek lag, maar zo te zien met meer geheugen wil het ook niet.

Ik betwijfel of het gebrek aan rekenkracht is, ik denk eerder dat er een goede patch moet komen.

op mijn 12" Powerbook 1ghz met 768MB ram draait hij eigenlijk best lekker :)

[quote:9172ba288a="Bob Ross"]WIe heeft 'm al gespeeld ? (Demo)

Ik heb 'm op mijn 17" 1.25 ghz iMac met 512 mb gespeeld, en hij loopt echt kut.
In 800*600 wil 'ie niet eens fatsoenlijk spelen, ik haal net 10 fps, terwijl ze een 800 mhz G3 als systeemeisen stellen :expressionless:

Hebben jullie dit ook ?[/quote:9172ba288a]

Yep, ik heb hetzelfde systeem. Alles uitgezet, webservers, seti@home, mail, screensavers, ALLES!!! Het spel is dan nog maar nèt speelbaar :frowning:

Op mijn andere Mac, een iMac G4 flat-screen 700 MHz is het behoorlijk jerky, eigenlijk af te raden, no fun! :cry:

ik heb toch het idee dat 'ie nog eens gepatched moet worden, maar de FX5200 is ook al geen snelheidsmonster..