Unsigned files; x86 files

iMac 24 Monterey 12.4.
Ik draai af en toe Etrecheck (no problems just checking) en kom dan steeds als minor issues 1 unsigned file en 6 x86 files met als commentaar dat ze in toekomstige versies van het OS mogelijk niet werken en dat ik ze dus moet reviewen.
Ik hen natuurlijk eerst zelf geprobeerd ze te vinden, maar niet gelukt.
Wie kan mij zeggen waar ik deze files kan vinden en welke het zijn; en of ik hier wat aan moet doen.

Bij voorbaat hartelijk dank voor jullie moeite.

Dat betekent dat je nog oudere (Intel) programma’s op je Mac hebt staan. Kan verder geen kwaad.

Wil je ze tóch lokaliseren om ze bv. vast te verwijderen voorafgaand aan een macOS upgrade, dan kan dat gemakkelijk vanuit Etrecheck.

Screenshot 2022-07-08 at 15.26.03

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de Pro versie gebruik, dus wellicht zie je dat niet in de gratis versie. Dat kan ik niet controleren. Maar dan kan je altijd nog de veelgeprezen gratis app van st. Claire Software gebruiken: Go64.

Het is echter niet nodig, hoor. Zoals @TheBigZ al zegt, het kan geen kwaad. Daar komt bij dat macOS dat soort apps er zelf bij installatie al “uit filtert”. Je krijgt dan een wit verbodsbord door het icoontje van de betreffende app:

TheBigZ en Night beiden dank voor de opheldering. Ik hoef dus geen acties te ondernemen.
Ik heb achterhaald dat de Intel programma’s te maken hebben met mijn Epson printer/scanner.
32-bit programma’s heb ik n.m.m. niet omdat op mijn iMac 24" met silicon chip en macOS Monterey deze al niet zijn toegelaten toen ik deze iMac kocht als vervanging van mijn 21,5" iMac met Mojave.
En mijn Etrecheck is de gratis versie.