"untitled folder" meteen "vaste" naam???

Niet echt een reuze probleem, maar wel erg eigenaardig...

Voorheen, als ik een nieuwe folder aanmaakte, kreeg deze de titel “untitled folder” en bleef meteen mijn cursor er in hangen zodat ik er zelf een passende naam aan kon geven.

Om de eens of andere reden is deze titel nu echter meteen “vast”. Met andere woorden, mijn cursor blijft er niet in staan en ik moet er nog een keer op klikken om de titel te veranderen.

Nogmaals; geen echt probleem, maar gewoon erg eigenaardig. Weet iemand waar dit door kan komen en eventueel hoe ik dat weer op de “oude manier” kan krijgen? Ik wil namelijk geen folders met de naam “untitled folder” en ik denk dat niemand dat wil, dus ik vind het een beetje vreemde verandering in het systeem eigenlijk.

PS: Dit komt NIET door de 10.2.5 update, had er daarvoor al…

Ik heb dit alleen bij lijst weergave, bij symbool- en kolomweergave kan ik gewoon meteen de naam veranderen

[quote:22a1402d4d="Missundaztood"]Ik heb dit alleen bij lijst weergave, bij symbool- en kolomweergave kan ik gewoon meteen de naam veranderen[/quote:22a1402d4d]

Verdomd, nu je het zegt. Bij mij dus ook! :stuck_out_tongue: Stom dat ik daar niet naar gekeken heb. Ben inderdaad een tijdje geleden “overgestapt” naar lijst-weergave, gebruik die anderen nooit. Okee, is dat ook weer opgelost, bedankt. Blijft echter wel eigenaardig.

Zojuist nog even Mac OS 9 onder het stof vandaan gehaald. hier kon je ook gewoon tijdens lijstweergave direct aanpassen. [size=8:65ffe755a1]kon alleen het comando [b:65ffe755a1]zet uit[/b:65ffe755a1] niet vinden[/size:65ffe755a1]. Ik zelf gebruik veel de kolom weergave