up-to-date programma

Hallo

Ik heb gisteren een iMac gekocht, ik werd gek van een windows computer, En ik had ten slotte al een macbook,
deze heb ik verkocht en er wat geld bij voor een iMac,

Nu las ik dat je een gratis lion versie kunt krijgen, Echter moet je hier je serie nummer voor in toetsen, Dit heb ik gedaan,
Ik krijg dan de volgende melding

Helaas, het ingevoerde serienummer is niet gevonden. Controleer serienummer opnieuw en voer het nogmaals in.

hebben hier meer mensen last van, Zo ja wat kan ik er aan doen, ik krijg van Apple zelf geen antwoordt,
ik hoop hier mijn antwoordt te krijgen.

alvast bedankt

Nog even wachten.

Er zijn problemen met de dienst van Apple die de lijst met serienummers bijhoudt. Bel even naar Apple, of wacht het anders nog even af.

Ook in Snow Leopard valt nog genoeg te ontdekken. Veel plezier met Mac OS X!:lol:

Bedankt, dan wachten we nog even, Ik kende snow leopard al omdat ik een macbook had waar het op stond haha,

Ik zal vanmiddag even naar apple bellen, Snow leopard werkt ook prima hoor haha, Maar dacht wellicht moet het binnen een bepaalde tijd anders heb je simpel weg pech haha.

grapje(sorry) : er wordt haha soms haha wat afgelachen op het forum haha.

Dit is al eerder op het forum gemeld:

http://www.onemorething.nl/community/topic/problemen-met-mac-osx-up-to-date-programma

Daar graag verder. :wink: